Vem är moderator?

Red_Chili

Trådstartare
Ibland händer det att jag vill tagga någon moderator i en tråd, för att få någon att titta lite närmare på tråden i fråga, kanske inte något specifikt inlägg egentligen. Jag ser att det högst upp i varje forumdel står vem som är huvudmoderator, men det finns ju fler än så? Hur får jag reda på vilka fler det är som håller ordning?
 
Ibland händer det att jag vill tagga någon moderator i en tråd, för att få någon att titta lite närmare på tråden i fråga, kanske inte något specifikt inlägg egentligen. Jag ser att det högst upp i varje forumdel står vem som är huvudmoderator, men det finns ju fler än så? Hur får jag reda på vilka fler det är som håller ordning?

Här har du en lista över de som är moderatorer: http://www.bukefalos.com/members/?type=staff
 
Det är bättre att rapportera tråden så ser alla moderatorer istället för bara den som blir taggad.

Ibland har man så många notiser att det är svårt att urskilja en taggning bland alla de andra så det kan lätt missas. En rapport ser vi alla och vi kan också diskutera dem sinsemellan.
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 663
Senast: sjoberga
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
13 479
Senast: Piglet
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 582
Senast: cili
·
Mat Jag har bestämt mig för att skärpa mig med mina matvanor och rutiner. Maten jag äter är egentligen inte så illa, men dels har jag en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 184
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp