Bukefalos 28 år!

Vi börjar om igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
.
Vanlig röntgen funkar inte de fick inte omkull mig på britsen trots oxynorm Så morfin I infart lagd på brits väntar på ct

Röntgensköterskan tror på luxation och är smått upprörd över att jag haft det så här över en vecka.
 

.
Vanlig röntgen funkar inte de fick inte omkull mig på britsen trots oxynorm Så morfin I infart lagd på brits väntar på ct

Röntgensköterskan tror på luxation och är smått upprörd över att jag haft det så här över en vecka.
Stackare :cry:

När pappa bröt bäckenet, råkade han ut för luxation två gånger efteråt
första gången slängde (ja slängde) trygghetsjouren upp honom i sängen igen fast han hade vrålat av smärta. Mamma fick sen själv ringa efter ambulans för personalen från trygghetsjouren drog direkt.
(Andra gången ringde hon ambulans direkt utan att larma jouren)
 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men ja... höftprotesen är ur spår. Så väntar på att frakturmottagningen ska hämta. Sedan blir det träff m ortoped och reparation...

Skönt att få hjälp, jag trodde jag skulle få leva med det här... smärtan och knakandet....
 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men ja... höftprotesen är ur spår. Så väntar på att frakturmottagningen ska hämta. Sedan blir det träff m ortoped och reparation...

Skönt att få hjälp, jag trodde jag skulle få leva med det här... smärtan och knakandet....
Skönt att du fått veta vad som gör så förnicklat ont i alla fall! Hoppas det går bra att rätta till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kanske haft tur eller helt enkelt varit förskonad från större problem i mina hästars munnar. Men sen för några veckor sedan...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: MayGrace
·
Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 302
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 752
Senast: Saigon
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp