Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Druckit två glas vin med en vän och messar genast frukostkillen och frågar om han vill komma över, trots att jag bestämde mig tidigare idag för att jag behövde lite tid själv. Det är spännande att vara jag just nu. Jag har ingen aning om vad jag kommer tänka eller känna om en timme.
 
Jaha, då är det ju ingen höjdare :p. Jag pratar med alla innan träff så tänkte att är dina stor skillnad om man jämför telefon och IRL. Jag har svårt att tänka mig att nån jag utan problem pratar två timmar i telefon med kommer vara så svårpratad IRL.
Risken för mig blir istället att jag är svårpratad i telefon och lättpratad IRL :p Men ja, det kan ju också gå att träna på såklart. Så länge jag har lätt att få tid till att träffa folk känns det dock inte så nödvändigt :)
 
Det är ju inte meningen, och inget jag varken gör med flit eller märker.

Jo, jag hade gärna träffat någon.
Det är nog ett gammalt försvar som ligger och slår till. Jag tycker det är helt ok att man vill vara själv, men det bör vara ett val inte ett undvikande tänker jag. Jag tyckte terapi var en bra metod för att hantera min förmåga att dra mig undan och förutsätta att andra människor inte var intresserade av mig. Det kan säkert finnas andra metoder, men för mig har det fungerat bra och då handlar det ju inte bara om kärleksrelationer utan alla relationer till andra människor och även mitt eget mående :).
 
Om du vill det tror jag du måste utsätta dig för sånt du kanske tycker är obehagligt. Krogen, tinder, singelkryssning eller nåt. Inte för att nödvändigtvis hitta DEN RÄTTE, men för att liksom få ändan ur och avdramatisera.
Singelkryssning kanske vore något!
 
Den sexigaste delen på en man är hjärnan.
Så du har fel.
En smart och rolig kille har de bästa förutsättningarna.
Kolla in David Batra med fru.

Orkar inte svara på alla inlägg från förra tråden. Nöjer mig att svara på detta så det inte blir en till basha/ignorera Hero tråd.
Men det här var ett general exempel på hur du stjälper mer än hjälper.

1. Vad du säger att är att en kort kille ska vara lika rolig som en av Sveriges Roligaste Män.
2. Vara kändis
Båda punkter känns ju ganska ouppnåeliga för gemene man. Den kille som läser detta skulle lika gärna kunna gräva ner sig.

Jag skulle istället ge rådet.
1. Fokusera på dina bilder och din profil(gärna med lite humor).
2. Är du lång(över medellängd) skulle jag framhäva det i din profil. Alt, se till att få fram att du är lång i en diskussion när du börjar prata med tjejen. Är du kort. Prata inte om längd överhuvudtaget. Fråga inte om hennes längd, då kommer hon fråga om din. Pratar du om längd kommer det framstå som att du har komplex. Det är helt OK att prata om iaf du är lång dock inte till överdrift.
3. Framhäv dina intressen och att du har ett rikt socialt liv, dvs umgås med vänner även om du inte har så mkt vänner och är introvert.
4. Var självsäker, skämtsam , fokusera på henne och hennes intressen. Prata inte om dina ex.
 
Jag skulle istället ge rådet.
1. Fokusera på dina bilder och din profil(gärna med lite humor).
2. Är du lång(över medellängd) skulle jag framhäva det i din profil. Alt, se till att få fram att du är lång i en diskussion när du börjar prata med tjejen. Är du kort. Prata inte om längd överhuvudtaget. Fråga inte om hennes längd, då kommer hon fråga om din. Pratar du om längd kommer det framstå som att du har komplex. Det är helt OK att prata om iaf du är lång dock inte till överdrift.
3. Framhäv dina intressen och att du har ett rikt socialt liv, dvs umgås med vänner även om du inte har så mkt vänner och är introvert.
4. Var självsäker, skämtsam , fokusera på henne och hennes intressen. Prata inte om dina ex.

Alltså, jag antar att du är sarkastisk för det här är riktigt kassa råd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
12 126
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 932
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 989
Senast: Sasse
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 631
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp