Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså att man gör det på ett smidigt sätt. Det finns flera exempel från tidigare tråden där man har kommit in på ämnet. Inte att man bör komma in på ämnet direkt. Lite hjärna får man nog använda själv när man läser råd :p. Man behöver inte framhäva utan bara att ämnet längd kommer på tal :). Enklast är ändå att skriva det i profilen.
Åh, ett par har frågat mig "hur lång var du?" (står i min profil). De ville alltså att jag skulle svara och sen fråga hur lång han är. Synd bara att jag inte fattade det :D.

Jag tycker hur som helst det är märkligt att ens tänka att man ska försöka komma in på ämnet längd på ett smidigt sätt, bara för att man anser att man själv har en bra längd.
 
Åh, ett par har frågat mig "hur lång var du?" (står i min profil). De ville alltså att jag skulle svara och sen fråga hur lång han är. Synd bara att jag inte fattade det :D.

Jag tycker hur som helst det är märkligt att ens tänka att man ska försöka komma in på ämnet längd på ett smidigt sätt, bara för att man anser att man själv har en bra längd.

Hehe, vad svarade du då? :)

All dejting handlar väl om att framhäva sig själv på ett positivt sätt. Dvs, ta fram sina positiva sidor :).
Känns väldigt mkt som att söka ett jobb i princip.
 
Hehe, vad svarade du då? :)

All dejting handlar väl om att framhäva sig själv på ett positivt sätt. Dvs, sina positiva sidor :).
Känns väldigt mkt som att söka ett jobb i princip.

Jag svarade hur lång jag är och pratade sen vidare om nåt annat. Tycker inte längd är så intressant. Men nu inser jag att snubben antagligen blev väldigt besviken när han inte fick framhäva sin egen längd :laugh:.

Nja, jag försöker mest ge en ärlig bild av mig själv. Klart att jag inte börjar med att berätta det "värsta" med mig, men jag funderar verkligen inte på vad jag ska framhäva för att det låter bra.
 
Jag svarade hur lång jag är och pratade sen vidare om nåt annat. Tycker inte längd är så intressant. Men nu inser jag att snubben antagligen blev väldigt besviken när han inte fick framhäva sin egen längd :laugh:.

Nja, jag försöker mest ge en ärlig bild av mig själv. Klart att jag inte börjar med att berätta det "värsta" med mig, men jag funderar verkligen inte på vad jag ska framhäva för att det låter bra.

Jag är väldigt ärlig med att jag inte är social, att jag är trött på människor efter jobbet och föredrar att sura i soffan själv. Att jag lägger alls mina pengar på hästarna, knappt är hemma, inte vill resa, är disträ och kan sluta lyssna när folk pratar med mig osv.
Jag får ju uppenbarligen dejta ändå :p
 
Vadå fas 1?
Vad händer i fas 2? Då visar man att man inte alls har ett socialt liv, knappt några vänner och bara sitter hemma?
Nja, det kanske kommer vid fas 3.:D
Fas 1 är att få matchningar och chatta på tinder.
Fas 2 är dejten och då ska man framhäva sig själv på ett positivt sätt.
 
Jag är väldigt ärlig med att jag inte är social, att jag är trött på människor efter jobbet och föredrar att sura i soffan själv. Att jag lägger alls mina pengar på hästarna, knappt är hemma, inte vill resa, är disträ och kan sluta lyssna när folk pratar med mig osv.
Jag får ju uppenbarligen dejta ändå :p

Jag är också väldigt ärlig med sånt. Det skulle ändå visa sig ganska snabbt att jag är osocial och blir helt utmattad av för mycket sociala grejer. Om jag hade försökt framhäva det jag ser som positivt med mig, och inte visat det negativa, skulle jag vara sjukt nervös inför träff (och även fortsätta träffar). Känns som risk att personen får en bild av mig som inte stämmer och blir besviken på verkligheten typ.

Vadå fas 1?
Vad händer i fas 2? Då visar man att man inte alls har ett socialt liv, knappt några vänner och bara sitter hemma?
:rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
13 079
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 387
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 071
Senast: Sasse
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 790
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hage
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp