Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har upplevt förälskelse vid första ögonkastet tre gånger i mitt liv. Min första riktiga pojkvän, och två gånger sedan jag blev singel sist. Vet inte alls om det är en indikation på något bra eller dåligt, eller neutralt, det där med blixtförälskelse.

Min andra pojkvän fattade jag inte alls tycke för i början. Den dryga modellen som alltid hade någon tjej runt halsen. Fy och tvi. Jag var kär i hans kompis, den snygga men svåra musikern som inte alls var intresserad av mig :D
 
@Hero
Men spela roll liksom hur långt ni tycker/inte tycker det är? Det är väl en helt onödig grej att kommentera eller antyda att det skulle finnas en beräknande baktanke med det hela.

Jag tycker det är superfint av @Zinfernia att erbjuda sovplats om det är vad hon vill :)

Tack, nu skrev du det jag tänkte men inte orkade formulera. ;)

För mig är en timme rätt lång resväg när det är sent på natten. Hade vi varit i motsatt situation hade jag också uppskattat att få erbjudandet, det finns inte några baktankar med det. Självklart kan det leda till sex men det hade ju garanterat hänt även om jag inte hade frågat innan om han ville sova över. Det enda är väl att han hade fått springa ner och lägga på mer parkeringstid kanske. :D
 
Pratade på telefon med min dejt nu och det var tydligen inte alls så chill som jag trodde så vi ska ses o snacka lite om några timmar. Jag som trodde vi hade en relation där vi sågs så länge det kändes kul o bra o annars var det inget konstigt med att sluta ses men han blev ledsen. Håll tummarna är ni söta :nailbiting:

Svarar mig själv :D Var nog mest lite drama när vi snackade, han bad om ursäkt för det, oväntat :laugh: Vi är ju ganska olika där. Men det kändes enkelt och bra, var där över en 1 h. Kom fram till att vi fortsätter som innan, kanske ses vi igen, kanske inte :D Najs faktiskt. Har ju noll intresse att träffa någon annan, drama till trots så känner jag ändå att både han och vårt upplägg passar mig väldigt bra, jag ska bara inte känna mig stressad över vår relation o det känner jag inte nu.
 
Haha.. låg och halvsov i soffan med ena handen på mobilen. Var inne på Tinder innan jag halvsomnade... Så när jag vaknade så ryckte jag till och vips hade jag svept höger på några innan jag vakande till..
Hehe.. nu får vi se om jag matchar med någon av dem... Kanske är bananen.. eller någon annan kändis.. Vem vet...
 
@Hero
Men spela roll liksom hur långt ni tycker/inte tycker det är? Det är väl en helt onödig grej att kommentera eller antyda att det skulle finnas en beräknande baktanke med det hela.

Jag tycker det är superfint av @Zinfernia att erbjuda sovplats om det är vad hon vill :)
:o jag tyckte bara det var lustigt hur olika man ser på avstånd. Och för mig har det förändrats sen jag flyttade hit och ha fått vänja mig vid att det är jävligt långt att bara ta sig in till stan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
474
· Visningar
12 142
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 935
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 990
Senast: Sasse
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 633
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp