Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig jättemycket på nåt som hände igårkväll.

Jag var på fest och hade jättetrevligt och drack en del vin och pratade med trevliga människor. Supertrevlig kväll med supertrevliga människor som blev sabbad av att en man som vi pratade med helt plötsligt lägger ena armen om mig och sen lägger sin andra hand högt upp på mitt lår. Hans fru hade gått hem ungefär en timme tidigare från festen.

Jag är så less på att jättetrevliga män bara verkar vara jättetrevliga mot en för att de vill ligga med en. Jag är så less på att man ska behöva vara på sin jävla vakt hela tiden.
Usch.
Och det värsta är att många inte verkar tycka att de gör något fel när de gör så.
 
Stör mig på att ungen vi hälsade på idag, som bara skulle vara lite snorig, var jättesnorig och hostade :yuck:
Vi har nyss varit sjuka hela familjen, hoppas vi skapat antikroppar eller nåt :wtf:

Stör mig på att sambon inte spolar rutan på bilen när hon kör och den uppenbarligen är smutsig! Tillägg: Extra störigt eftersom hon kör min bil!
 
På Actics jävla poängsystem. Väldigt förenklad version:
Lägre nivå: Boka 7 pass på 7 dagar
Medelnivå: Boka 10 pass på 10 dagar
Högsta nivå: 14 pass på 14 dagar.

Bara det är så fruktansvärt dåligt.
Nu är jag på allra högsta nivån så för mig gör det ingen skillnad som så...men för de som är nya så finns det inte en chans att de kommer in på de populära passen som allt fler på högsta nivå kan boka 2 veckor i förväg :crazy:
Till exempel.

Och sen är hela poängsystemet att man "klättrar" och får förmåner.
Om man som jag direkt kom upp på högsta nivå missar man ju alla de förmåner man får under "klättringen" och får nöja sig med de som finns för "vip".

Det är väl inga större problem på "vanliga" pass. Men så finns det de där passen som är fullständigt överbokade. Kölistan mer eller mindre full.
För de som bara kan boka en vecka innan måste i princip hänga på låset tills att bokningarna släpps veckan efter.

Blä.
Fasar för den dagen allt fler kommer upp i vip och de som mest går på typ Jamen inte kan vara med längre p.g.a att de inte får plats :(
 
Idag stör jag mig på varför det är så konstiga mått på den gröt och välling vi använder, som 1 1/4 dl, 2 2/3 msk osv. Hur lätt är det att mäta upp lixom :cautious:
 
Jag stör mig på att hela facebook är fullt av bilder på "spindeltassar" helt plötsligt. Vågar ju för sjutton knappt kolla igenom flödet längre. Dom är INTE söta.
 
Det som stör mig just nu är coca cola reklamen som visar glasflaskor fast det bara går att köpa i plastflaskor i Sverige...

Finns ju inget godare än att halsa kall läsk/mineralvatten ur en glasflaska en varm sommardag!:d
 
Det har nog turligt nog missat mitt flöde (även om jag just nu är väldigt lockad att googla det):D
Det har skrivits om det på massor med olika fb-sidor, och när folk sen taggar varandra i det så dyker det upp överallt :rage:.
Är du inte spindelrädd så googla på det, det lär inte vara så svårt att hitta dessa "spider paws" i en bildsökning ;)
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Det har skrivits om det på massor med olika fb-sidor, och när folk sen taggar varandra i det så dyker det upp överallt :rage:.
Är du inte spindelrädd så googla på det, det lär inte vara så svårt att hitta dessa "spider paws" i en bildsökning ;)
Jag har spindelfobi men de var ju riktigt söta, slipper jag bara ser spindeln samtidigt så är det lugnt. :)
 
Att min enda vettiga kollega (som dessutom är den enda som jag uppskattar att umgås med) slutar idag. Hur fan ska jag stå ut resten av säsongen :cry::cry::cry:
 
Det som stör mig just nu är coca cola reklamen som visar glasflaskor fast det bara går att köpa i plastflaskor i Sverige...

Finns ju inget godare än att halsa kall läsk/mineralvatten ur en glasflaska en varm sommardag!:d

Det finns glasflaskor på vissa ställen. Enligt min sambo mycket godare än de i petflaska.
 
Jag stör mig på män som manspreadar i tunnelbanan. Så pass mycket stör jag mig på det att jag skällde ut en gubbe i tunnelbanan i morse för att han inte SKÄMDES över att han inte tar hänsyn till andra. Var så arg att jag först skällde, sen bytte plats för jag inte orkade se honom längre...

Hade först lagt upp två instastorys som ventil. Sen skällde jag, för det typ pös ut. Hoppas att han lärde sig något.

Efter det fick en annan kille en släng av sleven när han och hans väska stod i vägen för folk som skulle gå av. Jag sa att han skulle gå av tunnelbanan och kliva åt sidan (som folk brukar göra) för att lämna plats så går det fortare...

Åh härligt måndagshumör!
 
Folk som inte flyttar på sig vid möte på smal grusväg. Dom har 5-10 meter Max att backa och svänga undan på en sån där mötesplats. Nä då ställer dom sig och blänger och väntar sig att jag ska backa 30meter till nästa ställe :banghead:

det är bäst att passa sig för är man på "Det" humöret och inte har bråttom- tja då är det bara att stänga av bilen och ta upp mobilen och börja surfa ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
4 838
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 511
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 325
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp