Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur vet du att det var dig han väntade på? Han kanske blev intresserad och ville prata med dig, helt utan obehagliga avsikter? Om du nu sagt att han inte var intresserad så hade han kanske gått hem, om det nu var dig han väntade på?
Isåfall hade han kunnat frågat mig om jag ville att han skulle vänta på mig. Och som sagt mina arbetskamrater tyckte att det var obehagligt.
Ser ingen annan anledning till varför han skulle stått och hängt utanför mitt jobb i 30 min.
 
Fast det är obehagligt om någon stannar kvar på ens jobb för att de vill "prata med en", någon som man inte känner. Jag hade också tyckt att det var obehagligt. Har inte supermkt kundkontakt på mitt jobb men det händer att folk försöker ragga. Jag tycker det är fruktansvärt respektlöst och jag tvärvänder direkt från serviceminded till otrevlig. Jag behöver inte ta äckliga människor bara för att de är kunder.

Men har något sagt att han beter sig äckligt?
 
Ibland är det bra att vara paranoid.
Jag blev en gång ”efterföljd” av en man, det kändes obehagligt när han gick före mig i en båge och glodde på mig, tog samma hiss och när vi kom ut ur hissen frågade om jag ville bli hans vän.
Jag tänker fortfarande på att han kanske menade väl men att först spionera på någon så där känns inte ärligt.
Man ska lita på sin intuition, tycker jag.

Lita på sin intuition eller föda sina nojor tycker jag i vissa fall känns som en tolkningsfråga.
 
Isåfall hade han kunnat frågat mig om jag ville att han skulle vänta på mig. Och som sagt mina arbetskamrater tyckte att det var obehagligt.
Ser ingen annan anledning till varför han skulle stått och hängt utanför mitt jobb i 30 min.

Det kan ju ha varit någon annan han väntade på? Eller så det enkla, fråga "Jag har sett att du stått här en stund. Är det något särskilt du vill?".
 
Det kan ju ha varit någon annan han väntade på? Eller så det enkla, fråga "Jag har sett att du stått här en stund. Är det något särskilt du vill?".
I 30 min? Vem skulle det ha varit i sådana fall, isåfall lär ju den personen vara extremt dålig på att passa tider. Fulföljt av vart ska dessa personer i sådana fall. Vi ligger inte lägligt till på så sätt så att säga.
 
Stör ihjäl mig på att en del folk (tämligen många) kör som de stulit bilen och hittat körkortet i flingpaketet fastän det är moddigt, spårigt och halt efter vägarna och gärna håller de sig mitt i vägen så de har halva sin jävla bil i motsatt körfält, så att man nästan får väja ner i diket för att undvika krock :rage:
 
Stör ihjäl mig på att en del folk (tämligen många) kör som de stulit bilen och hittat körkortet i flingpaketet fastän det är moddigt, spårigt och halt efter vägarna och gärna håller de sig mitt i vägen så de har halva sin jävla bil i motsatt körfält, så att man nästan får väja ner i diket för att undvika krock :rage:
Gärna när det är snö och halt åxå
 
Detta lipande som varenda amerikan tar till i Allt för Sverige. Hela programmet består av lipande. Varför?
Du tror inte att du skulle gråta i deras ställe? Tänk hur stort det måste vara för dem att komma till ett annat land långt hemifrån och få veta (ofta) tragiska saker om sina förfäder.
:)
 
Du tror inte att du skulle gråta i deras ställe? Tänk hur stort det måste vara för dem att komma till ett annat land långt hemifrån och få veta (ofta) tragiska saker om sina förfäder.
:)
Nä varför då? Dom har liksom varit döda i över 100år. Jag har åxå tragiska historier bakom mina förfäder. Inte sitter jag och lipar över det.

De är tydligen lite hungriga och trötta hela tiden dessutom. Och då kan man ju ha närmare till tårarna.
Ja man blir lite överkänslig då men dom tjuter ju för allt hela tiden. Inte ens jag som är en riktig lipsill bölar så
 
Mäns blotta existens och en blick från dem gör livet livsfarligt för kvinnor..
Herrej*vlar, då kanske jag ska sluta hälsa och sluta prata med L och M som jobbar på ett ställe där jag handlar ofta. Hur ska jag göra när dom sätter sig vid mitt bord om vi träffas på tex. Donken? Byta bord eller gå? :confused:
Det här blev knepigt. :confused:

Förresten har jag varit ensam med en av dom ute på lagret, det var hon som bad mig följa med. Tänker dom kanske anmäla mig för stalkning? :o
 
Herrej*vlar, då kanske jag ska sluta hälsa och sluta prata med L och M som jobbar på ett ställe där jag handlar ofta. Hur ska jag göra när dom sätter sig vid mitt bord om vi träffas på tex. Donken? Byta bord eller gå? :confused:
Det här blev knepigt. :confused:

Förresten har jag varit ensam med en av dom ute på lagret, det var hon som bad mig följa med. Tänker dom kanske anmäla mig för stalkning? :o
Du ser ingen skillnad på de två olika scenarierna eftersom du förlöjligar en användares känsla av obehag?
 
på dotterns lärare som skickade pm på söndagen och ville boka in ett utvecklingssamtal på måndagen :o nu vet jag iof inte om hennes pappa fått nån lapp om utvecklingssamtal ... kan ju vara så .. suck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 292
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 041
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 891
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp