Bukefalos 28 år!

Vi som är ensamma nyårsafton!

Jag kommer sitta med pappa och Leffe men pappa är tyvärr inte mycket till sällskap. Så det blir väl som vilken kväll som helst. Pappa tittar på tråkiga program varvat med telefonen och jag glor i telefonen. Hade helst suttit hemma med Leffe men jag håller pappa sällskap eftersom han är själv.
 
Vem är Leffe? :D fint av dig att hålla pappa sällskap ❤
20211230_130041.jpg
Leffe Ligist. Min piraya :heart
 
Jag blir nog ensam. Ska ut på långtur (längdskidor) på dagen och sen hem och laga nån god mat och äta glass. Avskyr jul och nyår så blir säkert en del ångest, men har planerat skidåkning på förmiddagen på nyårsdagen också så det känns som en bra plan. Umgås ändå helst utomhus nu med tanke på läget...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 868
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
727
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Enya
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp