Vad göra på nyårsafton?

sthu

Trådstartare
Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år har jag noll idéer och ännu mindre inspiration..

Vi bor i nordvästra Småland, nära gränsen till både Halland och Västergötland. Kan tänka oss att åka ca 2 h, kanske något längre.

Har ni något tips på en aktivitet eller destination som kan tänkas vara lämplig?
 
Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år har jag noll idéer och ännu mindre inspiration..

Vi bor i nordvästra Småland, nära gränsen till både Halland och Västergötland. Kan tänka oss att åka ca 2 h, kanske något längre.

Har ni något tips på en aktivitet eller destination som kan tänkas vara lämplig?


Ästad Vingård om ni vill övernatta är ett förslag. Tror dock det är väldigt populärt och kanske fullbokat redan.

https://astadvingard.se/paket-priser/
 

Liknande trådar

Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 053
Senast: Kakis
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 949
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 883
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 019
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp