Bukefalos 28 år!

Vi som inte firar jul

Jag firar inte. Hundarna fick julklapp av hundvakten, så den har de öppnat nu. Utöver det märks inte julen här. Eller ja, morsan och hennes partner åker iväg så jag lånar deras vardagsrum med gigant-tv och glor på min favoritserie :D Har köpt gott godis att äta också. Blir väldigt lugnt och skönt.
 
Jag firar inte men min mamma och hennes fru har hyrt stuga i byn så jag ska dit och äta middag. Orkar egentligen inte, min ångest är skyhög. Vill ligga i soffan. Helst vill jag ha nån snäll och trygg vän här som klappar på mig och gör te. 😔
 
Fira och fira, nja inte mer än att hästarna har fått massa morötter och äpplen, hundarna var sitt ben och vi är några som ska träffas för knytkalas ikväll, passar på när många av oss är lediga längre period och har tid att träffas.
 
Har suttit på jobbet med hunden och tittat på Kalle. Därefter har jag varvat insatser ute i anläggningen med att titta på norska bilbärgarna på teve, de kör tydligen marathon med detta hela em/kväll vilket passar mig perfekt. Slutar vid 22, hoppas jag, igår blev det övertid i 2 tim så per automatik en sen uppesittarkväll... tackolov avlönad :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
653
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
L
Mat Hej! Dethär kanske är en konstig fråga men det är ju många här som är bra på mat och sånt så kan iallafall prova att fråga om nån har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 702
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
27 288
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp