Vi som söker till PHS

Såg trådtiteln och trodde med ens att TS menade Paradise Hotel. :laugh:

PHS har också varit något jag velat söka mig till, men är liten och har 0.01% muskelmassa.
Men är jättepepp på att bli IT-forensiker när jag tar examen!

Lycka till alla. :bump:
 
Såg trådtiteln och trodde med ens att TS menade Paradise Hotel. :laugh:

PHS har också varit något jag velat söka mig till, men är liten och har 0.01% muskelmassa.
Men är jättepepp på att bli IT-forensiker när jag tar examen!

Lycka till alla. :bump:
Klart! Jag ska göra fystesterna till Paradise hotel, men det borde jag ju kirra lätt som en plätt :D
 
Väcker liv i tråden i hopp om att någon kan svara på min fundering!
Jag hoppas på att kunna söka polisutbildningen med start våren 2018. Jag saknar däremot rätt behörighet, en kurs som jag ska läsa på komvux i vår. Min fundering är om man har tid på sig att komplettera sina betyg efter ansökan?

Om jag har hittat rätt uppgifter så är ansökan till vt -18 öppen 15-31 maj. Jag beräknar att ha läst in min kurs 9 juni. Sista kompletteringsdatum på antagning.se 21 juni. Har jag förstått det rätt att man först gör en ansökan till rekryteringsmyndigheten, och därefter via antagning.se så UHR kan hämta ens betyg? Gäller då antagning.se's sista kompletteringsdag?

Hittade denna info om ansökning till ht-17:
"Polisutbildningen, start hösten 2017:
Du kan skapa konto på antagning.se och anmäla dig till polisutbildningen från den 14 november till och med den 6 december.Du kan komplettera dina meriter fram till och med den 12 december."

Men jag hittar ingen info om hur det är med ansökan till vårtermin?? :confused:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vad gör man då? Kan man bedömas vara för sjuk för att söka arbete och beviljas sjukpenning som arbetssökande? Förlorar man alltid sin...
Svar
11
· Visningar
791
Senast: MiaMia
·
Mat Söker massa tips på julgodis att göra. Som hyfsat lätt göra och ta med sig. Kravet för mig inte är frukt i eller russin. Men ok slänga...
Svar
2
· Visningar
285
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 879
Senast: Fazeem
·
Kläder & Bli fin Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa...
2
Svar
39
· Visningar
2 303
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp