Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är grejen med att skicka sms vid den här tiden på dygnet när det lika gärna hade kunnat vänta till imorgon :mad:
Jag ska svara vid sextiden imorgon. Det är givetvis alldeles för tidigt men om någon skickar till mig så här sent ja då skickar jag extra tidigt :devil:

Nu te och gosa med katten så jag lugnar ner mig :p

Sms kan jag skicka vid vilken tid på dygnet som helst. Tar någonstans för givet att man har mobilen på ljudlös om man inte vill bli störd.
Antar att det är för att jag jobbar som jag gör. Inte ens jag kan hålla ordning på mitt schema så mina vänner vet att det går att höra av sig dygnet runt, svarar jag så är jag vaken. Annars ligger mobilen i ett annat rum eller är på ljudlös.
 
Sms kan jag skicka vid vilken tid på dygnet som helst. Tar någonstans för givet att man har mobilen på ljudlös om man inte vill bli störd.
Antar att det är för att jag jobbar som jag gör. Inte ens jag kan hålla ordning på mitt schema så mina vänner vet att det går att höra av sig dygnet runt, svarar jag så är jag vaken. Annars ligger mobilen i ett annat rum eller är på ljudlös.
Man ska inte ta för givet.
 
Vad är grejen med att skicka sms vid den här tiden på dygnet när det lika gärna hade kunnat vänta till imorgon :mad:
Jag ska svara vid sextiden imorgon. Det är givetvis alldeles för tidigt men om någon skickar till mig så här sent ja då skickar jag extra tidigt :devil:

Nu te och gosa med katten så jag lugnar ner mig :p

Det där är väl olika? Jag fördrar sms vid ett på natten jämfört med åtta på morgonen, då sover jag garanterat. Jag kan störa mig lite att så många förutsätter att alla har en viss dygnsrytm :p
 
Satan vad vi grisat idag. Sovit en evighet, sen bara legat som döda sillar och myst ett tag några h. Sen brunsch med enormt mkt god mat. Lite jobb och sen handla mer god mat och chill och snack.
Slöööö dag. Sjukt skönt ändå, även om jag lär gått upp 11 kilo idag. :P
 
USA vill jag inte bo i... Behöver värme och en storstad. Gärna hyfsat fungerande samhällsstrukturer. Det sistnämnda är väl typ enda fördelen med Sverige som jag kan komma på på rak arm nu. Förutom laxtartaren på Riche då ;)
San Francisco eller San Diego skulle passa dig.
Jag håller mig till Orlando.
 
Kan inte hitta något positivt med sk "svensk vinter". Norrut är det extremt mycket snö, halt, isigt och svinkallt. Här är det snålblåst, iskallt, enda fördelen är att man slipper den massiva snön. VARFÖR bor vi Sverige under vintern? Älskar vi att plåga oss själva? Gillar vi att vara lite svårmodiga? Gillar vi mörkret som lägger sig över oss halvårsvis? Gillar vi isiga vindar som piskar oss i ansiktet, att halka på isfläckar, att gå runt som stela pinnar och frysa. Att alltid skynda oss från punkt A till B och hoppas på att slippa frysa ihjäl på vägen. Vad är vi för sjuka självplågande människor egentligen??

Jag har ett svar: Norrsken :love: :love: plus när det är stjärnklart långt ute i skogen så man verkligen ser stjärnorna utan ljusföroreningar :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 353
Senast: MiaMia
·
Fritid På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 051
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp