Bukefalos 28 år!

Viktiga papper på tävlingsplatsen!

L

ljublik

Tjena!
Som rubriken lyder "Vilka viktiga papper måste man ta med sig på tävlingsplatsen". Ska tävla i en lokal tävling nu till helgen på min C-ponny. Har löst både ryttarlicens och grönt kort. Men ingen av brickorna har kommit :confused: Hur ska man göra då? Har betalat ryttarlicnesen. Ponnyn har vaccinationsintyg och mätintyg. Han har även ponnylicens! :D
Några fler papper som behövs?

Tacksam för snabba svar!
 
Sv: Viktiga papper på tävlingsplatsen!

Sök och du skall finna.

Ang licensen så skriver du ut sidan från beställningen, det står tom att man ska göra det. Den + kvitto på inbetalningen gäller som licens tills brickan kommer.
 
Sv: Viktiga papper på tävlingsplatsen!

Licens, grönt kort, mätintyg & vaccinationsintyg är dom viktiga papprena. Har man inte hunnit få licensbrickan tar man bara med sig betalningsbekräftelse. Prata med provledaren som höll i gk-provet och säg att du måste få brickan snarast.
 
Sv: Viktiga papper på tävlingsplatsen!

Licensen räcker med inbetalningskvittot men Grönt Kort måste visas upp.
 
Sv: Viktiga papper på tävlingsplatsen!

du kan få ett inttyg av provledaren att visa upp.
 

Liknande trådar

Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 394
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Är en ovan tävlingsryttare och har aldrig tävlat lokalt innan. Jag har grönt kort, men ingen ryttarlicens. Har fått frågan att tävla en...
Svar
6
· Visningar
1 034
E
Hoppning Jag undrar helt enkelt hur det funkar nu för tiden med vilka papper man ska visa i sekretariatet på tävling? I det här fallet lokal LD...
Svar
3
· Visningar
1 898
Senast: Fredag
·
Ridning Hejsan mitt namn är Frida och jag har en 5:årig C-ponny ( är själv 14 år ). Har funderingar på att försöka starta någon tävling men vi...
Svar
1
· Visningar
2 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp