Vilka är gravida nu då?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka är gravida nu då?

*lånar* ska på ultraljud på tisdag och får veta beräknat ankomstdatum då :p e nervös.. hoppas de är snälla mot mig.
 
Sv: Vilka är gravida nu då?

Ser ut som jag nu kan sälla mig till denna skara... *läskigt*
Men lite kul, tror jag i alla fall...
 
Sv: Vilka är gravida nu då?

Jag är i (ca) vecka 8 och har inte ens varit på inskrivning än, fick en tid 26/8. Det är ju hundra år kvar! Men enligt uträkningar så är bf omkring 14/3 -06!

Förutom att jag mår illa dygnet runt, kan knappt äta alls, och är otroligt trött så känns det superkul och spännande.
 
Sv: Vilka är gravida nu då?

Jag hade inskrivning vecka 11, eller ännu längre fram visade det sig eftersom jag verkar vara längre gången än vad de trodde först. Men visst är det trist att vänta! jag ville dit direkt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 775
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 357
Senast: Milosari
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 590
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Gammal användare, men anonymt nytt konto... Komplicerat är väl en enkel förklaring av situationen jag själv satt mig i, och jag vet inte...
Svar
9
· Visningar
1 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp