Bukefalos 28 år!

vilka barfotaboots ÄR bäst?

Sv: vilka barfotaboots ÄR bäst?

Till er med gaiter till cavallo eller sån tillhörande skydds neopren grej vilken str ska man välja? Tydligen är de väldigt små i str?! Jag har str 1på bootsen islandshäst b-ponny med inte jätte grova ben men mkt päls på vintern???

Jag har stl 0 och 1 på boots, stl S på gaiter, men jag använder old macs och inte cavallos.
 
Sv: vilka barfotaboots ÄR bäst?

tack för alla svar kan ni inte lägga upp lite bilder med vore roligt att se gätna rid bilder.
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som har erfarenhet av att använda barfotaboots och kanske har provat lite olika märken? Vilka är bäst/smidigast/mest prisvärda...
2
Svar
31
· Visningar
2 606
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 568
Senast: Askur2017
·
Utrustning Jag har en häst med, enligt hovslagaren, dålig hovtillväxt. Hon går barfota numera pga att hon inte rids. Förra året hade hon en period...
Svar
15
· Visningar
1 261
Senast: Gilette
·
Hästvård Förstår att ingen kan svara mig på vad som är rätt eller fel, men söker lite stöd... Min häst är tre år. Jag köpte honom i slutet av...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 543
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp