Bukefalos 28 år!

vilka blir era första tävlingar i år ?

Sv: vilka blir era första tävlingar i år ?

Fast läser man rakt och och ner så ska det vara NBM för YR.
Knepigt att man inte fattar.
 
Sv: vilka blir era första tävlingar i år ?

Ja enligt det beskedet verkar det så, (hade inte sett den länken förut) Men det är ju bra om det blir ett ordentligt YR-NBM. Hoppas det blir en del svenskar som åker. Är alltid mycket trevligare att åka utomlands ett helt gäng.
 
Sv: vilka blir era första tävlingar i år ?

Låter ungefär som mig det! Jag planerar cr50 på Rönningen. Har varit jättesugen på detta sen förra sommaren och tränar och förbereder mig också så gott jag kan.

jag skall försöka göra en PP på A9-ritten.Allra första gången för mig,jättenervös.Håller nu på att ta grönt kort och förbereder mig så gott jag kan
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 102
Senast: Farao
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 774
Senast: jemeni
·
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
3 073
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp