Bukefalos 28 år!

Vilka klubbar?

P

Panikie

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)


Jag rider på Tundalids ridklubb..
Ska börja tävla till våren så ska tävla för dom då.. =)
Nej jag är inte medlem i flera klubbar.
Jag valde att vara medlem för att alla där är så SNÄLLA, och omänktsamma..
Nästan alla iaf..
Och med endast ca 250 medlemmar så blir den grymt mysiig =)
Kommer nog tävla för den för att jag vet att man får hjälp på tävlingarna..om man har egen häst eller klubbens..ridinstruktören följer gärna med på ''mina'' tävlingar:).. =)=)
 
Sv: Vilka klubbar?

*kl*
Vill inte veta av något "skitsnack" om någon klubb, då ryker tråden med detsamma!

/B_A_L, moderator
 
Sv: Vilka klubbar?

Därför att användare gärna talar om hur bra den nya klubben är jämfört med den gamla;)

Vi är själva medlemmar i flera klubbar för att få tillgång till programridningar/klubbtävlingar. Vilken klubb vi väljer att tävla för får vi se i början av 2008, det beror lite på...
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag är medlem i Västerviksortens Ryttarförening:)
Är nästan aldrig där, förutom när det är tävlingar.
Jag tränar inte där, jag bara tävlar för dom.
Klubben har ca 550 medlemmar, varav ca 300 rider lektion.

www.vorf.dk
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Ridklubben Udden, men är även medlem i vissa andra klubbar häromkring för att kunan vara med på klubbtävlingar och dyl :)
 
Sv: Vilka klubbar?

Stenungsunds Ridklubb fosho. :bow:
Hemmaklubben ju, det var här jag började rida å allt. Så då känns det ju självklart. :D
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för gagnefsridklubb

är där jag började rida och närmaste klubben finns inte så jätte många att välja på innom rimliga avstånd.
och sen är det en riktigt bra klubb :)
dock tävlar jag inte så mycket men hoppas att det blir mer 08 och då tävlar jag lektionsponny ;)
 
Sv: Vilka klubbar?

jag kan juh också själv svara:

tävlar för Flyinge Hästsport Klubb, och är medlem i Flensbyggdens Ryttarförening och Bollerups Rid och Körklubb. :)
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Gladö Ridsällskap
Är du medlem i flera klubbar? Nej
Varför valde du att vara medlem i just den klubben, och tävla för just den? Tja, jag har ju ridit där ett tag nu så det var naturligt.
 
Sv: Vilka klubbar?

Tävlar och är medlem i Fornboda,trivs superbra!:)
 
Sv: Vilka klubbar?

Är medlem i Ekenryttarna och Åby ridklubb.

Tävlar för Eken eftersom att jag har ridit där på ridskola och varit medlem där i 10 år.

Är medlem i Åby eftersom att vi fick gratis medlemskap pga skolan.
 
Sv: Vilka klubbar?

Skogslotten såklart :angel: Är bara med i den då jag tycker det räker för det finns så stort utbud och tillgångar så jag behöver inte bli medlem någon annanstans för jag har allt jag behöver.
 
Sv: Vilka klubbar?

*kl*

Jag tävlar för Österlens Ryttarförening. Är bara medlem i den. Varför det blev där, ja, började träna där när jag började rida ordentligt så har blvit kvar där.

Men är lite inne på att rida för jumpclub sen när man kan börja tävla för dom. Men rider nog för Österlens RF nästa år iaf.
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Eriksmåla Ridklubb! Och det är den enda klubben jag är medlem i... just nu iaf:p
Har alltid varit medlem i ERK och kommer troligtvis alltid att vara om jag bor kvar här.. Kommer oxå alltid tävla för dom!
Min kära klubb:love::p
 
Sv: Vilka klubbar?

jag ska bli medlem i Knivstaortens Ryttarklubb (Kork) samt Ridklubben 4 Ben. tävla ska jag nog göra för Kork, men jag får se hur det blir. :)

vill bli medlem i dessa klubbar eftersom dom ligger nära mig o jag vill vara med i klubbaktiviteterna! :D
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag rider på Enköpings Ridklubb:banana: Vi är ca 1000 medlemmar:)

Nästa år kommer vi att ha SM i hoppning:bump: Jag mår SÅ bra på denna underbara ridskola:)

Kram på alla underbara människor som finns där:)
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Föreningen Linde Ridskola
Är du medlem i flera klubbar? Nej
Varför valde du att vara medlem i just den klubben, och tävla för just den? För att jag var medlem där när jag skulle lösa licens och då blev det bara så:p Men jag tycker det är en bra klubb där alla är välkommna
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Fredshögs RS
Är du medlem i flera klubbar? JA
Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? Bra tränings möjligheter

Dock har jag ju flyttat upp till Stockholm nu så jag får se om jag byttar klubb.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En ridklubb behöver betala tillbaka en skuld på en miljon kronor till kommunen. Efter att en medlem i föreningen fört över klubbens...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Hästnyheter Den lilla klubben Kolböra ryttarförening i Skåne är givmilda till sina medlemmar – här kan man få sin tävlingslicens betalad. Dessutom...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Har din förening en strategi för antidopingarbetet? Svenska Ridsportförbundet vill uppmana alla ridsportens föreningar att genomföra den...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp