Bukefalos 28 år!

Vilka klubbar?

Sv: Vilka klubbar?

;)

Jag tävlar för Malmö Ridklubb.
Är även medlem i Naffentops ridklubb (?), men de har än så länge ingen verksamhet utanför klubben.
Mr är där jag lärde mig rida, och det är den närmaste klubben. Alla barndomskompisarna tävlar även för dem, så det är väl en självklarthet för mig dårå. ;)
Naffentorp är där vi tränar, men instruktören hör hemma på Mr.

Har Naffentorp egen klubb? Är det den man ser från Öresundståget med relativt nytt ridhus? Kan vara där min Vintriekollegas barn har sina hästar. Dottern blev medlem i MR i april och har idag börjat på stallkurs så det kanske blir hennes uppväxtklubb om hon blir biten. Som ungdomsgöteborgare har jag varit medlem i flera Gbg-klubbar men främst Clareberg som jag fortfarande känner mig nostalgisk kring...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I flera veckor har Göteborgs fältrittklubb haft sina hästar i karantän på grund av ett utbrott av herpesviruset EHV-1. Klubben räknar nu...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Att rida och skjuta pilbåge samtidigt – det är vad beridet bågskytte handlar om. I Hok finns landets största klubb som i helgen bjöd in...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Smedjebackens ryttarsällskap har det dåligt ställt. För att bedriva ridskola på ett hållbart sätt vill klubben anställa en...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Fått upp intresset för utställning och Sverak har ju flest. Är idag medlem i idp och kan ju lösa nån form av licens för att få tävla på...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Agria Hundpromenad

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp