Bukefalos 28 år!

Vilka klubbar?

Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för?Stora Wäsby fältrittklubb
Är du medlem i flera klubbar? Ja, på veda men endast för en tävlings skull :p
Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? Jag har tränat där enda sedan jag köpte pollen och tränaren där har hjälpt mig o pollen enormt så det kändes självklart!
Dessutom ligger swfrk nära + väldigt bra träningsmöjligheter + snälla, trevliga och hjälpsamma människor + mkt aktiviteter både med och utan häst + god sammanhållning mm mm mm :banana:
 
Sv: Vilka klubbar?

jag är medlem i enköpings ridklubb men ska börja tävla för Jumpclub till våren :)
 
Sv: Vilka klubbar?

jag ska bli medlem i Knivstaortens Ryttarklubb (Kork)

välkommen isåfall :D

Vilken klubb tävlar just du för? Knivstaortens ryttarklubb "KORK"
Är du medlem i flera klubbar? Nej, funderar dock på att byta till en annan klubb. kork har otroligt duktiga dressyrryttare, många som rider med i SM osv. men jag är ju en liten hopperyttare.
Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? Många i stallet är med i KORK, och när jag skulle börja tävla så var det ganska självklart att jag skulle börja där, eftersom vi kände flera där.
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)

Jag är medlem i Värnamobygdens ryttarförening, ca 500 medlemmart , tror ja:angel:..
Dessutom är jag med i Fryele stallklubb ca 25 medlemmar:rofl: varav minst hälften är föreldrar!!:D

Jag tävlar för värnamo eftersom det är en bra klubb i tävlingssyfte, dessytom har vi bra tränare, lag, o sveriges finsste Gräsbana:angel:!

FSK är jag medlem i eftersom jag är ridlärare där o sitter i styrelsen...
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? skedala ridklubb Srk
Är du medlem i flera klubbar? var medlem i HFK (halmstad fältrittklubb och Eksätra ryttarsälskap som jag red lag för.
Jag rider för Srk för att det är en lite klubb utan konkurrens. Ligger precis gämte stallet så jag nyttjar alnäghgningen varje dag och mamma är med i styrelsen.
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)


Jag tävlar för Björklinge Ryttarförening.
Nej, det har aldrig blivit av att jag är medlem i flera klubbar än Björklinge.
För att min mamma hade en kompis som tävlade för Björklinge och mamma skulle låna en häst av kompisen så då blev vi medlemmar där och på senare år jar jag löst licens.
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)

Jag tävlar för Stålebo Ridklubb.

Nopp detta året var jag trogen imot min hemmaklubb :D

Det är hemma klubben och det känns som "min" klubb. Står i området som klubben grundades i och sitter även i styrelsen + att vi är ett gott gäng av tävlingsfolk och skogsmullar. Stålebo är mera 'n ponny klubb och det första stor häst laget kom till i år 2007 och vill vara med och utveckla så vi får flera tävlingsryttare på storhäst. :D
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Billdals Ridklubb
Är du medlem i flera klubbar? Ja
Varför valde du tävla för just den klubben? Tränar där och det är en väldigt bra klubb
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag är medlem i Österhaninge Ridsällskap, och ska även bli medlem i Elvskogens Ryttarförening och tävla för dem istället.
ÖRS är inte så mycket av en tävlingsklubb, så därför kommer jag vara medlem i två klubbar efter årskiftet:)
 
Sv: Vilka klubbar?

två frågor..

vad i hela världen betyde *kl* ?? (har jag missat ngt eller? plötsligt står det så i var och varannan tråd :confused:

vad är jump club
 
Sv: Vilka klubbar?

kl eller knapplån är när man inte svarar till någon speciell person, utan man trycker på närmsta "svarsknapp".
 
Sv: Vilka klubbar?

jag är medlemm i 3klubbar,
Timrå Hästsportförening
Västernorrlands körsällskap
Westernryttarna i nedre norrlad.

jag tävlade för timrå förr när jag tävlade i hoppning och dressyr, nu tävlat jag bara klubb.
i Körklubben tävlar jag klubb i precisionskörning.
och Westernklubben i western.

vill man vara allround så kostar det.
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Västkustryttarna! Jag valde att gå med i Västkustryttarna för att dom pratar svenska;)
 
Sv: Vilka klubbar?

KL

Jag tävlar för Årsta Runstens Sportryttare men är även medlem i Tyresö Ryttarförening för att kunna vara med på klubbtävlingar och liknande.
Trivs bra i klubben men har haft små funderingar på att byta pga grenbyte, men vi får se hur det blir med det, 2008 tävlar jag fortfarande för ÅRS iaf.
 
Sv: Vilka klubbar?

*kl*

Ska i år rida för Smedtorps RS.

Ska även lösa medlemskap i Östra Sörmlands LR.
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Ridklubben Udden, men är även medlem i vissa andra klubbar häromkring för att kunan vara med på klubbtävlingar och dyl :)

Ridklubben udden :D Jag tävlar för Långasjö hästsportklubb! :love:
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Eriksmåla Ridklubb! Och det är den enda klubben jag är medlem i... just nu iaf:p
Har alltid varit medlem i ERK och kommer troligtvis alltid att vara om jag bor kvar här.. Kommer oxå alltid tävla för dom!
Min kära klubb:love::p



Där är ju jag medlem också :D Är de du Matilda? /Ronja
 
Sv: Vilka klubbar?

jag tävlar för theleborgsRS jsg hsr även en egen häst som heter moonlight ska ändå tävla i ridskolekuppen. även vara med i ponnia cup hoppas jag träffa någon av er där!!:banana:
 
Sv: Vilka klubbar?

*kl*

Rider för Salaortens Ryttarförening (SORF) Ridit på ridskola där i typ 9 år (slutade 2005) men fortfarande medlem:banana:

Funderar på att gå med i Heby RF också.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En ridklubb behöver betala tillbaka en skuld på en miljon kronor till kommunen. Efter att en medlem i föreningen fört över klubbens...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Hästnyheter Den lilla klubben Kolböra ryttarförening i Skåne är givmilda till sina medlemmar – här kan man få sin tävlingslicens betalad. Dessutom...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Har din förening en strategi för antidopingarbetet? Svenska Ridsportförbundet vill uppmana alla ridsportens föreningar att genomföra den...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp