Bukefalos 28 år!

Vilka söker PHS till hösten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

FlinkaFinkist

Trådstartare
Jag söker till PHS och skulle vilja komma i kontakt med fler som söker som kanske bor i stockholm.
Det kanske är roligare o träna inför eventuella fystester och liknande om man gör det med andra som har samma mål, kan peppa varandra inför kommande ansökning, nervositeter och liknande!:D
 
Sv: Vilka söker PHS till hösten?

Det finns en tråd på U (visserligen inte så värst aktiv nu efter fystesterna), men vi är iaf några som söker och även ett par som kommit in..
Jag söker iaf och gjorde fystesterna för andra gången för en och en halv vecka sedan och väntar nu på att det ska bli augusti så jag får veta om jag får åka till rekryteringsmyndigheten. Även det blir andra gången om jag blir kallad
 
Sv: Vilka söker PHS till hösten?

aha jag har inte sökt efter en visserligen..
Kände att jag skulle behövt just hitta någon med samma mål att träna ilag med, tycker det är alldeles för tråkigt när man ska försöka själv och eftersom det är så stort för mig är det inte så många som har "förståelse" för det känner jag. O alltid trevligt om man skulle känna igen någon som dyker upp sedan också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 821
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 900
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 562
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Var vill jag bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp