Bukefalos 28 år!

Vilka vinterkläder har era barn?

Sv: Vilka vinterkläder har era barn?

I går kom overallen, en Mikk-line, och den verkar toppen!! Var tvungen att prova direkt, dock "bara" +-0 ute :D
Gillar den då den är tunn men ändå varm! :banana:
 
Sv: Vilka vinterkläder har era barn?

I går kom overallen, en Mikk-line, och den verkar toppen!! Var tvungen att prova direkt, dock "bara" +-0 ute :D
Gillar den då den är tunn men ändå varm! :banana:

Mikki Line har jag alltid slagit ett slag för. Båda mina barn har haft en sådan sin första vinter när dem varit runt 1 år. Kanon overall, tunn och smidig men ändå varm och den har hållt för bad i vattenpöl utan at bli blöt igenom.

Detta år har jag köpt overaller av märket five season. Får se om dem håller måttet;). Sen har vi en drös med begagnade och nya (ullared) exrakläder. Både tvådelat och overall.

I vantväg har vi hestra samt pop. Hestra är oslagbara, riktigt varma och sköna.

På föterna kommer dem ha viking eller eccokängor, har ett par av varje.

Plus en massa annat småplock. Ullunderställ, tunna tumvantar, stickade tröjor, mössor i varierad tjocklek osv. mina barn går på en naurförskola och är ute hela dagarna så det går åt lite ytterplagg så dem ej fryser:D.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 577
Senast: MJLee
·
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp