Bukefalos 28 år!

Vilken härlig dag!

Aningsfull

Trådstartare
Idag har jag haft en sån där underbar dag som förälder. Jag, sambon och våran underbara dotter åkte ut till stranden för att grilla korv tillsammans med släkt och vänner.
Vädret var perfekt och Ailie kröp snabbt iväg över skaren för att urforska en ny värld efter den långa kalla vintern. Vi satt där ute i vårsolen i 3 timmar och Ailie var glad precis hela tiden.
Den första vårdagen i solen, som äntligen hittat även till oss i norr.
17b6079c9ef13157f7a5989dffe3a8b3.jpg


Hunden var såklart också med.
259b40f4a193084097ae5da58d0df87f.jpg


Busar med pappa.
7f3cbd36a614b2c19488a20ebda90093.jpg


Ailie hittade ett spännande hål som skulle utforskas närmare. Väl nere i hålet passade hon även på att smaka på snö för första gången.
eed3d3cea7f521d60e1e71468cf5c09d.jpg


Dagens enda tårar kom tyvärr hos lillkusinen som snabbt räckte över en skrikande unge mot mamma. Han reagerade med ryggraden. ;)
971d72a915d34aa89894095d029a9650.jpg


Så nu alla trötta föräldrar, visa varandra bilder och berätta om underbara dagar ni spenderat med era barn. Såna dagar man av någon anledning vill minnas precis allting.
Så dagar när man kanske känner sig lite tröttare, kan man gå in här och glädjas åt alla underbara dagar man haft. Och så får man dessutom se bilder på andras härliga och minnesvärda dagar. Kanske en första tand eller ett första steg. :laugh:
 
Sv: Vilken härlig dag!

Låter jättehärligt!
Tyvärr ser jag inte bilderna?:confused:

Jag planerar en lek och bushelg med Loke. Badhuset och Lek och Buslandet planerar jag. Synd bara att man är själv, är aldrig någon som vill följa med:p.
 
Sv: Vilken härlig dag!

Skulle väl vara dragracing EM på mantorp!

Bra sätt att tvätta svettig bebis.
26685157.jpg


Redo för race!
26685166.jpg


Här kör vi Top fuel, bäst att sova
26685173.jpg


Kollar när pappa och "farbror Lars" meckar.
26685177.jpg


Fick flytta ut en bit för att kunna starta bilen och göra en sista justering.
26685179.jpg


Alltid när Rasmus har varit med har bilen gått bra, hon gillar nog bebisar.
26685181.jpg


Rasmus gillar bilen i alla fall
26685193.jpg
 
Sv: Vilken härlig dag!

Jag åkte och köpte en stor balja för att kunna bada Rasmus
26685200.jpg

26685208.jpg

26685215.jpg


Jippi, tjejer!
26685232.jpg


Det är jobbigt i värmen
26685233.jpg

26685234.jpg


Lunchbrejk
26685242.jpg


Sa ju att det gick bra när Rasmus är med!
26685239.jpg
 
Sv: Vilken härlig dag!

Fast nu ser det ut som att vi enbart åker till ett äventyrsbad. Blir till att åka ca 1 ½ timma kommunalt:p Usch... Men simbadet här är inte så roligt. Den vi ska åka till har en massa roliga grejor;)
 
Sv: Vilken härlig dag!

Gud vad söt första badbilden är!! Han är ju helt bedårande!!
 
Sv: Vilken härlig dag!

Han älskar motorsport, han kan sitta i timmar i knät framför datorn och kolla på dragracing på youtube :D
phpcfrggp.jpg



Jag vet inte hur många kort som knäpptes på honom under american car show, så fort jag tog bort honom från bilen så blev han asförbannad och så släppte jag ner honom så kröp han in i bakfäljen :rofl:
phpbm7wbv.jpg

php3y1zov.jpg


Åh nu vill jag ha sommar!
 
Sv: Vilken härlig dag!

Går att högerklicka på bilderna i TS inlägg och sen klistra in bildadressen i ett nytt fönster, gör man så med alla bilderna så syns bilderna sen i första inlägget :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken härlig dag!

hehe!
loke älskar att titta på alla bussar, lastbilar, bilar etc ute. tycker om att stå på bron över motorvägen och titta på alla bilar.

då vet man vad våra pojkar gillar när de blir äldre;)
 
Sv: Vilken härlig dag!

Idag var hela familjen till lokala badhuset och simma.Det var kul och skönt. Har inga bilder.Men sonen fick leka av sig lite energi fast det är nog mamma som är trött....:D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 726
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp