Vilken ras är min häst?

Loulou

Trådstartare
Hej!
Jag kan i princip ingenting om avel och raser. Jag har en häst som är registrerad i Sport Horse Breeding of Great Britain, och hans mor är Irish Sport Horse och far är engelskt fullblod. Vilken ras blir då min häst?
Är som sagt väldigt dålig på detta och skulle bli superglad om någon kan hjälpa mig lite:)
 
Brittisk Sporthäst skulle jag säga. Papper i SWB beror nog på vad som finns i stammen och var hingstarna är godkända.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: valy
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 669
Senast: Hellhound
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 595
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 047
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp