Vilken sadel?

Verkar inte som någon seriös person. Du kontaktade väl denne för att du behöver en sadel? Så himla underligt att själv låna ihop en hög på vinst och förlust.
Hej.
Jodå hon säljer nya sadlar, men eftersom jag nyss köpte en ny sadel till andra hästen så vill jag inte lägga ut 25.000kr till på en ny sadel. Därför rekommenderade hon mig att låna några sadlar (finns en hästbutik här med begagnade sadlar som man får prova) så vi kan testa med dom. Men de va inte de som va min fråga utan vilken sadel som ni tror kan passa, så jag kan låna 5 sadlar som kanske passar istället för 15 st som kanske inte gör det. :)
 
Men du tar väl ut sadelutprovaren för att du inte kan det själv. Verkar hel konstigt att hon ber dig låna sadlar själv. Hon borde iallafall gett dig namn på sadlar att ta hem, men även det är underligt.

Du bör fråga sadelutprovaren vilka sadlar som kan passa.

Jag håller med föregående talare, det här verkar verkligen inte seriöst.
Jag hade tittat på en annan sadelutprovare.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 090
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
256
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: liiinnea
·
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp