Bukefalos 28 år!

Vilken snygg häst!!!

bra...skoj att se alla fina hästar när dom springer, det är mäktigt! har sett bara på kort och tv...snart blir det live och även att sitta på. trodde aldrig att jag skulle få rida galopp, men nu är min dröm på väg att bli sann...åh :banana:
 
i sommar när jag är på Strömsholm så ska jag ta med digital kameran så kan jag maila lite bilder där ifrån=) om det är någon som vill se vill säga.
 
Sv: Vilken snygg häst!!!

Det glädjer mig mycket att se de här som alla har skrivit om Micke. All beröm och beundran , även fast jag kommer några år efter. Det var tråkigt att Micke inte ville gå in i startboxen .Men de goda nyheterna är att han KANSKE ska starta igen !! Någon dag ska vi (pilagården) ta med Micke och hans helsyster Sica girl till axvalla hed :D där vi ska se vad Micke vill . Om han gillar de så kommer han att börja löpa igen . hoppas, hoppas, hoppas.

/Mvh Elin och pilagarden.se :laugh:
 
Sv: Re: Vilken snygg häst!!!

har bilder på micke..men ja vet inte hur man lägger in dom..någon som vet?


Busenkelt! ^^ Bara att gå in på denna sida www.tinypic.com
ladda upp bilden där, genom att trycka på "bläddra" och leta upp din bild bland dina filer på datorn, sen trycker du på "överför nu".

2w4eik1.jpg


(JAG VILL OCKSÅ SE MICKE!!! nämligen ;D)
 

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 409
Senast: Fille
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 680
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp