Vilket djur har varit framme?

aiquen

Trådstartare
image-upload-222-730099.jpg
 
Sv: Vilket djur har varit framme?

Haha, glömde du länka till en bild? ;)

Annars tippar jag på en råka som flugit över en snötäckt åker. :D
 
Sv: Vilket djur har varit framme?

Hoppsan, nu har det visst blivit något fel. ;)

Här är bilden i alla fall:

image-upload-222-730099.jpg


Det var ungefär fyra-fem stycken klumpar totalt och det fanns inga andra spår på vägen vad jag kunde se.
 
Sv: Vilket djur har varit framme?

Ser ut som det skulle kunna komma från får som inte är helt ok i magen
 
Sv: Vilket djur har varit framme?

Man få väl hoppas att fårägare inte har sina djur lösa så att de knallar omkring på vägar :crazy:
 
Sv: Vilket djur har varit framme?

Är lite smålös älgskit. Förmodligen från ett ungdjur.

Åh, det var precis det svaret jag önskade att få! Svaret om vildsvin (vilket jag var rädd för, trots att det som sagt inte fanns några fler spår som åtminstone i mina ögon skulle kunna tyda på vildsvin vad jag kunde se) väljer jag att ignorera... Det vore synd om hunden annars, som i framtiden enbart skulle få nöja sig med promenader inom tomtgränsen. :o ;)

Och får kan jag inte tänka mig att det är. Det finns visserligen får i byn, men mig veterligen går de så snällt i sin hage (flera hundra meter bort) allihop. Dessutom tycker jag att det är för stora klumpar för att komma från ett får? Svårt att bedöma storleken på en bild så här kanske och jag är knappast någon fårexpert, men...

Tack för alla svar i alla fall.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det finns ett ämne som jag längre klurat på och fortfarande utforskar. Det här med att ha hästen framme för skänkeln. Jag har många...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
Lantbruksdjur Torkan gör att gräset växer dåligt hos oss och jag har erbjudit en granne att släppa sina kor i min sommarhage - som vi har för lite...
Svar
4
· Visningar
1 584
Senast: Migo
·
Övr. Barn Jag blir tokig på att aldrig få ha någonting ifred. 4 åringen är på precis allt! Har jag någon form av papper framme så ritas det på...
Svar
8
· Visningar
1 435
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel har hållt sig framme i två Grand Prix-klasser under det pågående meetinget i tyska Hagen.
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp