Bukefalos 28 år!

Vilket djur passar buren till?

Löste sig och löste sig, det var en totalt oplanerad bonus :banana: Större bur ska jag spara till ändå. Blir inte lika stor i höjden men då är det bara att bygga ut ÄNNU mer och fortsätta samla på sig en massa hamsterburar :D
 
Mina hamstrar klämde sig igenom det.
Jag fick ha brädor, med det gnagde de sig igenom, tillslut fick jag ha glas å plast :D
 
:eek:
Jäklar vad små de måste ha varit i såna fall. Har ju hört att där huvet kommer igenom kommer kroppen igenom men 1 cm?!
Man slutar aldrig förundras över de små liven :eek:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
892
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 699
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 046
Senast: Juli0a
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 877
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp