Bukefalos 28 år!

Vill börja med galopp!

MalinAndersson

Trådstartare
Jag är en tjej på 17 år. Jag har ridit dressyr hela mitt liv och tycker det är jätte roligt. Men Har länge velat börja med galopp. Och i framtiden bli jocky! Är verkligen jätte intresserad och tycker att det verkar vara jätte roligt! Nu har jag äntligen tänkt att ta tag i saken.

Men nu är det så att jag vet inte vart man ska vända sig och vart man ska börja? Någon som kan hjälpa mig med detta?

Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få! :)
 
Sv: Vill börja med galopp!

Klokt val! Det finns många trådar här som ger dig svar på det, beror lite på var du bor. Om du inte bor i Malmö, Göteborg eller Stockholm är det knepigare men inte omöjligt.

Börja med att kolla på Ung Galopp, där hittar du massor av information.

Välkommen!:D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 721
Senast: Flixon
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 003
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
861
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp