Bukefalos 28 år!

vill börja med galopp!!!!!!!!!!!!!

Baddy96

Trådstartare
enda sen jag var liten har jag velat rida galopp. Drömde om att tävla ponnygalopp med ponnyerna och nu är jag sååååååååååååå sugen på att rida galopp på stor häst.....Nån som har tips på hur man kan göra för att få prova???tror att jag har rätt bra längd och vikt. 159 cm lång och väger ca 42 kg......:)är såååååååååå himla sugen på att prova alltså!!!
 
Sv: vill börja med galopp!!!!!!!!!!!!!

Hej!

Unggalopp.nu är en utmärkt sida att besöka för dej som vill komma in i galoppsporten!

Besök den!

Kramar Kimman
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 460
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
815
Senast: valy
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 600
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp