Vill ha fler bilder

C

carina 58

Hej. Jag har fyllt min bildkvot eller vad det nu heter. Kan jag göra nåt för att få nytt eller måste man vänta till bilderna inte finns kvar på bildgalleriet? Snälla ni, hjälp mig:confused: :bow:
 
Sv: Vill ha fler bilder

Eller så laddar man upp bilderna på ett ställe där alla frå plats.
 
Sv: Vill ha fler bilder

Vad menar du med att ladda upp där alla får plats? Nu har jag tagit bort alla utom en bild men det lyser rött och visar att jag inte har plats för fler bilder.:confused:
 
Sv: Vill ha fler bilder

typ pixbox :angel: o om du vill att bukare ska se så länka albumet nånstans :angel:
 
Sv: Vill ha fler bilder

På pixbox har jag ju album, men det går väl inte att använda dom till bildgalleriet.:confused:
 
Sv: Vill ha fler bilder

Nu fick jag till det hade bara plockat bort bilderna från favoriter och inte varit in på verktygsgrejen och ändrat där.:o
 
Sv: Vill ha fler bilder

näpp de göre inte men om du vill att folk ska se dom lite mer "oviktiga" bilderna så... :p
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
438
Senast: Rosett
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Rosett
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 249
Senast: Dentaku
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp