Vill inte ha barn/sammanslagen tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vill inte ha barn/sammanslagen tråd

Jag ville absolut INTE ha barn. Har alltid varit mkt rädd om min frihet. Nu blev jag med barn ändå (hur gick det till.. :angel: ) och jag fick PANIK. Det tog lång tid innan jag kunde glädja mig åt min växande mage. Sambon o jag hade då varit ihop i 10år och inte blev vi yngre direkt heller.
Nu är jag en mkt lycklig mamma åt en underbar son :love: . Så visst kan man ändra sig...
Innan vi fick barn så fick jag ofta höra att jag nog skulle "skaffa" (dåligt ord tycker jag, hundvalpar "skaffar" man men barn får man..) barn snart innan det blev för sent. T.o.m från min barnmorska, när jag var på kontroll för p-piller. Men jag har alltid svarat ärligt att jag inte vill ha barn, då har folk tittat lite konstig på mig.
Jag tyckte inte heller speciellt mkt om andras barn, men det är helt annorlunda med egna :D .
 
Sv: Vill inte ha barn/sammanslagen tråd

Visst är det konstigt att barnmorskor försöker påverka en att skaffa barn?Det är ju inte deras problem.Var oxå å skule ha dagen efter piller en gång å då börjades det genast tjatas över att jag nog minsann kommer skaffa barn inom ngt år :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 642
Senast: Hellhound
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 009
Senast: mars
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 914
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp