Vill inte resa sej

Sv: Vill inte resa sej

Filosofiska barn går sent, de börjar med att tänka och tar med kroppen när de tänkt klart.
Min mellanunge lärde sig både att krypa, dra upp sig och gå efter saker samma helg innan det hade han suttit stilla och undersökt världen med ögonen.

Fast så gjorde inte Elina :o Jag tänkte just så att hon plötsligt reser sig och kommer gå perfekt, för att hon väntat ett tag. Men kom ramlade och vinglade och höll på LÄNGE, jag hann bli nervös och undra om vi skulle kolla upp så hon inte hade fel på balansen eller något. Men nu går hon som hon ska, även fast hon fortfarande ramlar och snubblar en del...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 259
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 250
Senast: Migo
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
15 798
Senast: Badger
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 640
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp