Bukefalos 28 år!

VILL man se ut så här??

Sv: VILL man se ut så här??

Såg just en TV-reklam om mascara, så här såg resultatet ut:
mascara_zps9a1722f3.jpg


VILL folk verkligen se ut sådär?
Jag tycker det ser för jävligt ut, rent ut sagt...

Du har iofs redan fått massor av svar, men jag flikar ändå in, från ungdom, 6 sidor senare ^^

Svar: Ja! Jag skulle absolut vilja se ut så där. Jag har just den där mascaran själv och är också den som gärna har eyeliner med vingar som nästan(överdrivet) sträcker sig till öronen. Men sen så är jag också den som har en jacka helt i guld och inte setts i byxor på 8 månader. Jag målar gärna de undre fransarna rätt mycket, åtminstone de närmast yttre ögonvrån, så att de blir riktigt svarta och syns :)
 
Sv: VILL man se ut så här??

KL

jag tackar för tipset på mascara. Jag ser inte ens vad det är som skulle vara överdrivet. Jag tycker hon är otroligt vacker och vackert sminkad. Jag skulle bli skitledsen om någon påpekade tex att jag valt att ha storlek 46. Fast jag har ju valt det och det är varken naturligt eller snyggt. Jag är less på det här tjafset om människors yttre.
 
Sv: VILL man se ut så här??

Jag är less på det här tjafset om människors yttre.

Samma här!

Lånar knapp

Jag hatar smink. Jag anser att det finns roligare saker att slösa min tid och mina pengar på. Men det är min åsikt och hur andra sminkar sig skiter jag fullständigt i!
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 584
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Får verkligen taxichaufförer vara klädda i vad som helst? Såg just en chaufför hämta en passagerare och chauffören var iklädd svarta...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
7 440
Senast: Jaulgreis
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
681
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 216
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp