Bukefalos 28 år!

Vill ni bli förbannade...läs det här

B

b4nugget

Hej!
Av en händelse hamnade jag på aftonbladets sportsidor. Jag vet inte om ni delar min åsikt men jag förstår inte vad den härmänniskan vill ...
HTML:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/anrell
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Förbannad vet jag inte, sorgligt att en journalist försöker göra sig rolig på ett sätt som är helt kasst men det är ju värst för hans egen karriär...
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

:D men vem är du i denna "såpan" ??

Anrell får man ta med en klackspark.....
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Anrell försöker säkerligen bara släta över att han själv har en uppblåsbar Barbara hemma... :devil:
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Suck... Han är hyfsat korkad den där Anrell, så egentligen borde man väl inte bry sig. Det är nog inte såå många som tycker att han är vettig i vanliga fall heller, så man borde kanske flina lite lätt och tänka att det är synd om sånna som han.
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Den här artikeln är bara fånig....blev mer upprörd när han satt i soffan på TV 4 och sågade hela Elitloppet, fördömde hela travsporten, kallade festen för fylleslag och tyckte att hästar borde utrotas.
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

lsz skrev:
Den här artikeln är bara fånig....blev mer upprörd när han satt i soffan på TV 4 och sågade hela Elitloppet, fördömde hela travsporten, kallade festen för fylleslag och tyckte att hästar borde utrotas.

Men seriöst, hur kan han få ha kvar sin anställning? En sån looooser att det lyser rött. Mailade honom, får se om man får något svar :devil:
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Snurrfian skrev:
Förbannad vet jag inte, sorgligt att en journalist försöker göra sig rolig på ett sätt som är helt kasst men det är ju värst för hans egen karriär...

Det är väl en väsentlig del av journalist yrket - att hålla koll på fakta. Kan man tycka!!
Men det kanske inte fungerar så i skvallerpressen.
Han borde på sin höjd få skriva bildtexterna i Hänt i veckan. :devil:
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

equitouch skrev:
Anrell försöker säkerligen bara släta över att han själv har en uppblåsbar Barbara hemma... :devil:

Ja Anrell har väl aldrig varit så korkad att han får satsen i handen nångång :angel: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

en sån människa kan inte ha mycket innanför pannbenet.
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Jag förstår inte varför folk blir så upprörda, det är ju bara vad en enda människa tycker. Det är väl inget att bli upprörd över :smirk:

Det är nästan lite kul att alla tar det på så stort allvar :angel:
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

De e ju inte klokt vad människor kan vara dumma i huvet
Hästar kanske inte är människor, men de förtjänar bättre omdöme av en känd sportjournalist än det här.. :mad:

"Även om ni läser min artikel högt för en häst förstår den inte vad ni läser för hästar kan inte tänka. Hästar kan inte tala med män. Hästar är lika dumma som åsnor. Förmodligen ännu dummare. Varför skulle de annars springa runt och runt med en gubbe i en kärra efter."

Jag tycker att man ska formulera sig bättre än såhär om man inte ska bli påhoppad av hästsverige. Han får helt enkelt skärpa sig.
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Jag förstår inte varför ni tar honom på allvar, det är väl bara att sluta läsa om man inte tycker om vad som skrivs. Att han fällt kommentarer om Elitloppet på bästa sändningstid kan väl inte vara så hemskt, det är ju faktiskt j-a mycket fylla där :p . Sedan finns det ju andra som fällt värre kommentarer om andra sporter på bästa sändningstid och inte blivit kastade i tjära och fjädrar för det, fast de kanske borde blivit det.
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Fylla och fest stämmer, men ALDRIG något bråk :smirk:

Jag tror Anrell får en kick av att "retas" och får han travfolket att "gå i taket" har han ju lyckats.....bara att ignorera den lilla fjanten :cool:
 
Sv: Vill ni bli förbannade...läs det här

Precis! :)
Det är ju som med tv om man inte tycker om vad som sänds kan man antingen stänga av eller byta kanal. Likadant med en tidningsartikel, bläddra förbi den sidan om det är så upprörande att ngn skrivit en ironisk och lite hetsk artikel
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
865
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: tanten
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 741
Senast: cewe
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 706
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta nackstöd på bil
  • Högtalare
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp