Sv: Vilopuls

Hej pamiros har ganska hög vilopuls, runt 40 faktiskt. Vid laktat testet så var hans maxpuls hög 220. Lady har runt 30.
 
Sv: Vilopuls

Nu blir jag ju nyfiken på vilken vilopuls Gomir har?
Wystalkas vilopuls är 36 men sonens (e: gomir) har jag ingen koll på ännu måste jag erkänna.
 
Sv: Vilopuls

Gomir har 30 i vilopuls, så han är inte extrem åt något håll.
Ingela
 
Sv: Vilopuls

Har inte kollat detta under längre tid, men passade på nu när han ändå bara står inne och har tråkigt ... ska fortsätta kolla när vi kommit igång med ridningen igen (när gipset väl är borta). Ska även börja kolla puls på uppfödningarna, kan ju faktiskt vara intressant att ha lite statistik precis som Monica säger. Men idagsläget är iaf vilopulsen för Gimmick 32.
/Anne
 
Sv: Vilopuls

Dijanah har 32 i vilopuls och hon är också e. Ghazal, men på tävling har hon aldrig haft lägre puls än 40.
Ingela
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Lovisa.E
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Castellini
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 420
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 747
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp