Vinnarmusik

Sv: Vinnarmusik

liscoyle_patches skrev:
Åh! var på linköpinghorseshow och musiken där var så himla bra:)Lite rockigare;) hehe man börjar ju tröttna på de gamla vanliga:P

Jag har musiken från ärevarven :D
 
Sv: Vinnarmusik

Red ärevarv till Elena Paparizou- My number one.
Dä var riktigt häftigt! Ganska stora ordentliga högtalare hade de, så att "basen" o takten verkligen kändes. Ashäftigt!!

(Obs, de satte på låten där refrängen började, när vi galopperade iväg. )
 
Sv: Vinnarmusik

Här är en "ärevarvsnörd" till! Det viktigaste tycker jag är att takten passar att galoppera till - inte att texten passar typ "Simply the Best" - överskattad låt som jag aldrig använder, pga för långsam takt, får vara en oerhört samlad galopp till den låten för att det ska stämma.

Cotton Eye Joe - en klassiker! Själv fastnar jag lätt i melodiös hårdrock, som har bra bas och rätt takt. E-type har också flera godingar, är ju värdelös på namn och låttitlar när jag inte har dom framför mig, men en fransk sångerska som låg på hitlistorna för ett par år sedan har jag ständigt med. En höjdare på ponnytävlingar nu i sommar har varit "Crazy Frog" även om låten är för snabb - men ponnybarnen tycker det är livet att rejsa runt till den.

Vad jag tycker är svårare är pampig inmarschmusik - tar gärna emot förslag på sådan.
 

Liknande trådar

Äldre Läste precis igenom en studie från Danmark som sätter modellen om "asymmetric war of attrition" till sitt test hos människor. Modellen...
Svar
16
· Visningar
1 657
Senast: labb
·
Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: HannaZ
·
C
Träning Sitter just nu och håller på att fixa i ordning en brännlista med musik för att göra en "pepp-cd" att ha i bilen till och från tävling...
2
Svar
38
· Visningar
7 229
Senast: Sarafrenning
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 865
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp