Bukefalos 28 år!

Vinter 09-10 mammor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor

Äh du borde kunna klara ett par veckor till. Folk vågar ändå inte misstänka något. Du får väl börja :rofl: om någon frågar :angel:
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Höhö vad svarade du då? "nä jag har bara ätit lite för mycket korv på sistone... med sås :D"

Här kommer min mage, minen bjuder jag på!
Typ 13 veckor eller nåt. 14 kanske.
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

å nu blev jag med sugen på att lägga ut en bild ju.

Här kommer min lilla mage :love:
v. 22+5

61530_1244410160.jpg
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

jag tycker din mage är helt underbar. :love:
kan IOFS bero på att den ser ut exakt som den magen ja gärna skulle vilja ha själv, men tyvärr är det alldeles för många kilon i vägen för att den ska se ut så!!!! :angel:

här är min "lilla" pizza/gravid-mage:
27944885.jpg

det är i slutet på vecka 15, exakt en vecka sen idag.......
även om jag tycker att den är helt fruktansvärt rund, så kan jag inte låta bli att småle när jag ser den..... den ser ut som en halv badboll......
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Ah, nu funkade det! Tack för tipset!

Vilka fina gravidmagar ni har allihopa förresten!!!!
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Jag skyller på att det är så kallt i produktionshallen att jag måste ha massa tröjor på mig :rofl: Men de e faktiskt kallt där inne!

Din mage är ju jättefin ju, vart har du alla dom där extra kg du brukar skriva om?
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

haha, jag tror att dom gömmer sig bakom dom där pilates-dra-in-magen-övningarna..... :angel::D;)

va kul å se hur alla ser ut då!!! förutom magarna! :laugh:
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

De sitter där i mitten där det brukade vara platt innan. ;) (jag drar nog in magen lite haha)
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Haha precis! :D

Vi blir ju lite som en skolklass nu, nar vi ska ha barn samtidigt. :D
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

när ska ni ha alla då?

står kanske i gravidtråden, men vore lite kul å se här åxå.

Cilla - 23/11.
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Jag vet inte riktigt an eftersom jag bara haft en mens sen Sam foddes! Den var i februari sa vi har raknat datumet pa den tills forsta ul. Men jag vet inte riktigt nar jag hade agglossning eftersom jag fortfarande ammar ratt sa mycket sa kan den ha blivit forskjuten. Man vet ju aldrig heller om mensen kommer tillbaka helt rutinmassigt efter man fatt barn. Men den som lever far se, om jag gar pa illamaendet sa stammer det ratt sa bra med v 14 nu, det borjar ga over lite smatt och jag ar inte fullt lika trott.

Cilla - 23/11.
vindvissla - 14/12
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Idag har jag varit på inskrivning - nästa gång i slutet på september ;) Då har jag hunnit med både KUB och RutinUL. Det gick bra förutom att hon inte verkade tycka så synd om mig att jag mår illa :cry: Har köpt sjösjukeband idag så får jag se om det hjälper.

Mitt problem ä'r att jag är ju så sänkt att min grupp undrar vad som är fel på mig..... Jag har personalansvar på jobbet och då är det en ganska stor grej att droppa att man ska vara borta. Har hittentills skyllt på min gamla magkatarr.:crazy:
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Lyckades inte fylla på listan - går det när du citerat?
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Cilla - 23/11
vindvissla - 14/12

Sorry mitt puckade fel. ;)

Jag har varit hos sjuksköterskan idag, hon tog säkert 2 liter blod från mig.
Ska tillbaka till min doktor på fredag nästa vecka och ska ringa nån dag och boka ul, de vill göra första mellan v 14 och 19 så jag tänkte nån gång i början av juli.
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

jag kunde inte somna igår......
för i magen hade grodan fullt upp med att vända sig, sprattla och leva rövare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vakna vid halv 4 av att jag inte kunde andas, förkylningen...... upp och leta upp nässprayen och tillbaka till sängen. tyvärr hade väl grodan vaknat åxå, för det sprattla lika mycket igen.

vilken :love: känsla det är!!!!!!!! kan inte låta bli att le när jag känner det! och igår var första gången jag kände liggande....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp