Vinterföräldrar 2012/2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinterföräldrar 2012/2013

Nja. Ska jag vara krass så är det bara Mälardalens Högskola som är intressant för mig eftersom jag bor där med familj, villa, sambon har jobb (jag också för den delen - som jag skulle kunna ha kvar timmar på) och så... Jag gick helt enkelt igenom deras programutbud för att se vad som passade... :angel: Det är ju ett tag kvar innan det är aktuellt, så jag hinner kanske ändra mig igen.

Det blir ju lite lätt så när man är väldigt rotad på ett ställe! Det blir spännande att se vad det blir i slutändan :)

(Och jag tror generellt sett att det är klokt att inte plugga ett helt program på distans - jag tycker att man missar mycket på det, även om det kan vara ett suveränt sätt att ta enstaka kurser)
 
Sv: Vinterföräldrar 2012/2013

Någon som fått bebis än föresten? :)

Nej, inte om inte Mustasukka (som väl är den enda som är aktiv i tråden som har passerat BF) har några glada nyheter att meddela oss. Min beställning på 121212 ser helt klart ut att skita sig :p
 
Sv: Vinterföräldrar 2012/2013

Hmm, efter UL, ctg och BT så konstaterades följande:
Ungen väger ca 3700 g. Jag behöver nog knappast gå över tiden om man säger så... 1g äggvita i urinen. BT 134/93. CTGn var godkänd.
Ska på ny glukosbelastning imorrn bitti. På fredag ska vi in på förlossningen för "planering".

Oj, det var en stor en! Har du någon aning om vad "planeringen" kan komma att innebära?
 
Sv: Vinterföräldrar 2012/2013

Jag har inte fått någon bebis än i alla fall :cry:
V.40+5 idag.
Det börjar kännas som att inte det blir någon bebis alls.
Var hos bm i torsdags. Hon gjorde en hinnsvepning, men den verkar inte ha funkat. Var öppen 3 cm och tappen var jättemjuk, men rätt lång fortfarande.
Hon trodde att det skulle gå väldigt fort när det väl sätter igång. Men just nu känns det som en evig väntan bara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 225
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 339
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Lite kortfattat : I slutet på 2012 fick jag veta av en lärare på äldsta sonens skola att de skulle göra en orosanmälan till...
Svar
7
· Visningar
2 030
Senast: Meibla
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
50 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp