Bukefalos 28 år!

Visdomstand och magsjuka, samband?

Piek

Trådstartare
Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut den. Har ingen feber och inga andra besvär än att det gör ont så tandläkaren tyckte inte det var någon panik att komma in innan torsdag så länge det inte blir värre.

I natt kom magsjukan som ett brev på posten. Kan det på något sätt höra ihop med tanden eller är det bara ren otur att det kommer samtidigt?
 
Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut den. Har ingen feber och inga andra besvär än att det gör ont så tandläkaren tyckte inte det var någon panik att komma in innan torsdag så länge det inte blir värre.

I natt kom magsjukan som ett brev på posten. Kan det på något sätt höra ihop med tanden eller är det bara ren otur att det kommer samtidigt?

Säkert bara otur. Hoppas du hinner bli frisk innan torsdag så du inte missar tiden!
Krya på dig :)
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 622
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 651
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Usch, måste skriva av mig någonstans så det får bli här där ingen förhoppningsvis skäller ut mig. Jag har haft problem med en...
Svar
12
· Visningar
1 662
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp