Bukefalos 28 år!

Vom og hundemat

lizzette

Trådstartare
Jag hade tänkt byta till "Vom og hundemats" färskfoder. Men de finns ingen återförsäljare i staden jag bor...

Går det att beställa på internet? Eller säljs det bara i butik pga att det är fryst?

Tacksam för svar! :)
 
Sv: Vom og hundemat

Vad jag vet så säljs det bara i affär eftersom det är fryst.
Var bor du någonstans? Kanske det finns något annat färskfoder som kan fungera bra som säljs i närheten?
 
Sv: Vom og hundemat

Jag har precis bytt till VoH, köper i bulk (½ ton) så det levereras hem till gårdsplan.

Den ÅF jag köpte av innan finns inte med på listan, utan jag kände till dem via kontakter. Ev kan du maila deras kontaktperson i Sverige och fråga honom om vart det går att få tag i.

Annars har de en väldigt aktiv facebookgrupp där man snabbt får svar!
 
Sv: Vom og hundemat

På VOH hemsida kan man hitta återförsäljare i landet, inklusive de som kör ut. Själv beställer jag från Fodersnabben.se som levererar inom Skåne.

Jättebra service vill jag också betona, då jag i tisdags beställde en kartong, borde fått den senast igår, men det blev fel med leveransen. Så han ringde mig igår personligen och sa att det tyvärr inte kommer fram förrän på tisdag nästa vecka, men att han gärna kör ut så mycket mat jag behöver så hundarna klarar sig till tisdag (hade helt slut på maten) helt kostnadsfritt, dock av annan smak men av samma märke. Så igårkväll kom han hem med en påse frysta korvar till mig :laugh: Det kallar jag service!
 
Sv: Vom og hundemat

Jag bor tyvärr i Norrbotten:(
Jag har kollat på deras hemsida om återförsäljare men den närmsta butiken som har fodret kräver att man har bil vilket jag i nuläget inte har. Därför jag var inne på att beställa från internet eftersom dom brukar leverera fram till dörren :)
 
Sv: Vom og hundemat

Det verkar inte som det. Men jag har skickat ett mejl och frågat så jag får se vad jag får för svar :) Förhoppningsvis finns det det.

Annars fanns det Klass färskfoder på Djurmagazinet här. Jag har dock ingen erfarenhet av just det märket och vad som är skillnaden mellan det och Vom:)
 
Sv: Vom og hundemat

Luleå, men har ingen bil så kan inte ta mig dit och handla regelbundet. Det skulle ju vara ifall dom levererar hem :)
 
Sv: Vom og hundemat

kl

Smyger in med en till fråga...
Finns det bara att köpa i 500g korvar eller går det att komma billigare undan? (om man inte köper ½ ton då...)
 
Sv: Vom og hundemat

5-kiloskorvar går att köpas till ett något billigare pris. Håller med om att det är dyrt :crazy: hade jag haft fler eller större hundar hade jag fått byta foder.
 
Sv: Vom og hundemat

149 kr här så det varierar. För mig blev det då inte värt kladdet och jobbet med att dela korvarna. Höll kvar vid 500 grammarna då. Samt att de bara tog in laxen i 5 kgs här.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 468
Senast: ako
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 259
Senast: lilstar
·
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp