Bukefalos 28 år!

Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

kl

Kan tycka att det är lite väl mycket "varghat" i serien för att jag ska tycka att det är OK.
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

*kl*


Nu måste jag ju titta efter att ha läst här! Till min glädje kan jag dessutom se den. Så 12 osedda avsnitt väntar ikväll efter jobbet!

Tack till er alla som fick mig vilja se den! :)
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

Ja, det har ju tagits upp varg några gånger sedan första avsnittet och varje gång har vargen framställts negativt, tycker jag :) Du behöver inte hålla med ;)

Jag måste nog hålla med lindgrenV och säga Wait, what?! nu kanske jag inte har kollat så noga som det känns att jag gjort men va den inte med en varg i typ gårdagens avsnitt utan att något negativt sades snarare tvärt om. elle var det inte en varg? kollade inte så noga.
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

Jag måste nog hålla med lindgrenV och säga Wait, what?! nu kanske jag inte har kollat så noga som det känns att jag gjort men va den inte med en varg i typ gårdagens avsnitt utan att något negativt sades snarare tvärt om. elle var det inte en varg? kollade inte så noga.
Håller med, dom blev bara fascinerade över vargen. Sen har dom väl pratat om att vargen äter upp dom ev men det är ju inte något negativt så, vargen är ju trots allt ett rovdjur.
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

kl

alltsååå, avsnittet med skolkningen tyckte jag inte var ngt vidare.....

skolkningen blev till ngt positivt...gillade inte det.
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

Alltså, jag får nästan skrattkramp av vartenda avsnitt.
Det är så jäkla bra :D

Vilka bra barnskådisar dom har hittat i Hedenhösarna också. Stella är inte lika topp tycker jag.


*kl

Angående varghatet.
Jag har inte sett något varghat.
När mamman skulle berätta en godnattsaga så var det ju visseligen en varg som åt upp barnen i den första men sedan så var det ju människor som slaktade, slet ut hjärtat och åt upp vargungar. Så inte vet jag... :cautious:
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

Kl

Jag älskar att de hade med gullrums kammen :love: hade stirrat på den en hel del och memorerat när den är ifrån inför en tenta, och så visar det sig att det är hedenhösarnas :O.

Och ska man datera hedenhösarna baserar på kammen så är de från 3000 år f kr :p
 
Sv: Vuxendiskussion om Barna Hedenhös?

Jag har sett varenda avsnitt och har väl inte riktigt uppfattat allt det negativa du pratar om, känner jag...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp