Bukefalos 28 år!

walsh syntet sele i färg

C

cämela

nu har jag ringt runt tillflera ställen för jag vill ha walsh syntet sele i vitt dvs med vitt huvudlag, vita tömmar osv. men endel har inte fattat vad jag pratat om eller orkat ta in så nu undrar jag om ni vet någon som har dessa hemma eller brukar ta in dessa? så jag kan ringa utan letande.
tack på förhand
en less cämela
 
Sv: walsh syntet sele i färg

vit_selpaket_2001_komplett.jpg


En sån här?


Kolla in denna sida

Endast 5700:- :angel:
 
Sv: walsh syntet sele i färg

pratade men bidermans men dom sa att den inte fanns i vitt fast jag sa att jag visste den fanns i vitt..



solros: jo fårprova imorgon då.


nilema: uuuuhh 5700 :(
 
Sv: walsh syntet sele i färg

har du pratat med fia som jobbar hos p.lundberg? hon beställer från australien... hur billigt som helst... cash queens vita huvudlag kommer därifrån...
 
Sv: walsh syntet sele i färg

zooke skrev:
har du pratat med fia som jobbar hos p.lundberg? hon beställer från australien... hur billigt som helst... cash queens vita huvudlag kommer därifrån...

Tänkte just på det....färgade seldon är ju poppis "down under"?
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Tror inte Walshen är billigare än så på Ladugårsinrede, troligen dyrare.
 
Sv: walsh syntet sele i färg

hej är det lisa?:)

jag har kollat lite påen sida därifrån men et sto inga priser och jag vill inte ringa it och prata med dom hehe.
 
Sv: walsh syntet sele i färg

walshselen i syntet komplett kostar max 4.000



hittade att en går att beställas från norge i vitt för 4.500 men vet ej om om skickar till sverige..
 
Sv: walsh syntet sele i färg

nilema skrev:
vit_selpaket_2001_komplett.jpg


En sån här?


Kolla in denna sida

Endast 5700:- :angel:
:eek: *Ryser*:eek:
Minns med fasa o ångest "min" Rosafodrade sele och huvudlag som en hästägare i tyskland tvingade mig sela ut hennes häst i.. :o
Förutom den gräsliga selen hade hästen även ett rosa selunderlägg med svarta kluttar på, rosa bandage bak och rosa boots fram :eek:
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Fasen, det låter ju som Dennis Ek i Stall Rosa?
 
Sv: walsh syntet sele i färg

nu ska vbi inte vara sånna tänk vilken fördel med en vit sele! åär et lätt att se vart hästen är hahah.

ps låter ju som ett väligts snyggt selunerlägg haha
 
Sv: walsh syntet sele i färg

jag är helt säker på att bidermans i eskilstuna har... Vet att de tar hem från australien, du kan få i massa olika färger, vet inte vad de kostar... Men ring till dem så ska du se att de tar hem.
 
Sv: walsh syntet sele i färg

bidermans hade zilco men då får man inte vita tömmar sen gillar jag walsh bättre. men micke på royal i skeå skulle föröka få hem en till mig men vi får se ska höra mig för här och där.

hittade en som importerade suyntetselar i typ 18 olika färger allt från neongrönt till chockrosa , lila osv men han var lite dyr är förmodligen mycket billigare att beställa själv från australien men man ska ju veta vart man ska söka också.. :/


lines : beror på materialet är det samma som finntacks syntet i färg kan et vara svårt att hålla det rent men om et är mer plastigt är det ju bara spola av :)
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Jag har hört att man kan beställa sele efter hästens färg.... från usa... Man skickade visst med ett hår prov å så fick man en sele i hästens färg... hur coolt skulle inte det vara för en som har en tap-inare???? (med hans färg då)
 
Sv: walsh syntet sele i färg

jo jag vill ha färgat huvudlag och tömmar iaf :) om jag inte kan hitta det jag söker.

gifan:jo men å tänkte jag. blir kanske lite mycket lila jag har ju allt i lila annars verkligen DAGENS I-LANDS PROBLEM HAHAHA
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 839
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 753
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 326
Senast: Badger
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 306
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp