WE-tråden

Jag ser ju t.ex många långväga ryttare på fulla tävlingar så rent ekonomiskt borde det argumentera sig för sig själv. Vi har ÖD i klubben också.
 
Jag ser ju t.ex många långväga ryttare på fulla tävlingar så rent ekonomiskt borde det argumentera sig för sig själv. Vi har ÖD i klubben också.
En WE-tävling blir ju tyvärr aldrig lika lönsam som en större hopptävling, men man går runt, har roligt och får för det mesta fulla klasser. Men jag tror argument som medlemsnytta, mångsidighet och bra och rolig träning för alla andra grenar är bra argument. Dessutom är det god sammanhållning och stämning på tävlingarna i WE, vilket borde vara bra för klubbgemenskapen. Min klubb (ganska traditionell ridskoleklubb) har varit rätt trögstartad, men efter första tävlingen fick de verkligen mersmak, för alla funktionärer hade haft så roligt! Nu är WE ett naturligt inslag i verksamheten.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: WBanna
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
791
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 022
Senast: Hedinn
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp