weekend i jämtland

Piek

Trådstartare
Jag skulle vilja komma iväg en helg med pojkvännen men funderar på vart man kan åka.
Helst skulle jag vilja åka till ett spa eller liknande, nått lite mindre och mysigt ställe där man kan slappna av och äta lite god mat typ :)

Vi bor i Åre och vill helst inte åka jätte långt, max 15 mil ca. Nån som har nått tips? :)
 
Sv: weekend i jämtland

Kall auto lodge kanske? Litet och mysigt, inget spa dock. Men tror de haft en jacuzzitunna utomhus förut någon vinter, kanske även i år. :)

Har inte bott där men ätit där och var nöjd. :)
 
Sv: weekend i jämtland

Tack för ditt svar :) Kall är ju på ett ganska lagom avstånd så absolut värt att kolla upp!
 

Liknande trådar

Mat Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 340
Senast: Lyan
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 052
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 941
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 136
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp