Bukefalos 28 år!

WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Täten är på väg in i sista vet-gate nu i alla fall
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Senate nytt från WEG:
Har pratat med Anneli S.
Power har klarat den obligatoriska re.insp efter 4e grinden.
De har nu ridit 120km, ligger 45 min efter ledaren.
Cecilia är ca 30 minuter efter Maria och Power.
I ledningen ligger MariaA-Nobby lagmässigt leder UAE, Barain, Frankrike.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Tusen tack för updateringen! Hoppas på att få höra mer senare...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Åh vad kul, tack! Härligt att de är kvar!

Bild från starten:
100927ssWEG-Endurancejps5.standalone.prod_affiliate.79.jpg

Maria och Power syns där till vänster
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nr 88 från Qat ger sig ut nu. Borde inte Power vara någonstans där? Bara så man har nått att titta på.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Knapplån!

Jag följde GPS-plupparna den första timmen, sedan var jag tvungen att åka iväg & gå på 60-årskalas. Nu är jag hemma igen & det är ju rysligt spännande bara att läsa era kommentarer! Tänk vad vi stackars distansintresserade är svältfödda - vi gläds åt att läsa vad någon annan har skrivit om en plupp på datorskärmen! :rofl:
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Knapplån!

Jag följde GPS-plupparna den första timmen, sedan var jag tvungen att åka iväg & gå på 60-årskalas. Nu är jag hemma igen & det är ju rysligt spännande bara att läsa era kommentarer! Tänk vad vi stackars distansintresserade är svältfödda - vi gläds åt att läsa vad någon annan har skrivit om en plupp på datorskärmen! :rofl:

Ja man undrar hur det skulle låta ut om man i någon annan gren var hänvisad till en överbelastad kartbild med små pluppar.
Tänk er: Oj nu har Malin Baryards plupp rört sig igen............. nej den stannar............ undrar om hon har vägrat?......nej den rör sig igen ..det var nog dålig mottagning.:rofl:
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Hahahaha, vad roliga ni är! Men det är ju faktiskt så! Och distansen har ju ändå blivit så stor sport nu, internationellt iallafall, men vi får hoppas att det blir bättre till nästa VM!!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Ingen har skrivit dert, men jag tolkar det faktum att Maria HE och Cecilia är placerade i landsordning utan sträckor, som att ingen av dem är godkänd i sista grinden. Har jag fel?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Hon försöker nog göra ett ryck där, men det är attans vad al maktoum och frances jagar henne...
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp