WEG bilder och uppdateringar

Armadillo

Trådstartare
Hej,

Om någon är intresserad av att följa vad som händer på WEG så är ni välkomna att kolla på min öppna Facebookgrupp (alla kan se detta även om man inte har Facebook) http://www.facebook.com/group.php?gid=244353846555.

Jag försöker lägga upp bilder på mig och Maria och hästarna så mycket jag kan och jag tänkte att de kanske vore roligt att för distansintresserade i Sverige att se. Jag kommer nog inte att kunna svara så mycket för nu börjar det bli mycket att göra de här sista dagarna innan tävling.

OBS! att bilderna går i bakvänd ordning med senast upplagda först, så vill du kolla kronologiskt leta upp en bild du vill börja med och gå baklänges.

Än så länge går allting bra och vi har roligt tillsammans.

Med vänlig hälsning
Cecilia Stråhle Engquist
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Tack snälla för den länken! Hopplöst när tv inte sänder någonting alls... :grin:
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Klart man är intresserad av att veta vad som händer! Tack för länken och lycka till!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Tack!! Vi är lite svältfödda på information!! Stort LYCKA TILL!!!!!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

**knapplån**

Jätteroligt initiativ! :D
Tänkt bara kolla, vet ni om det kommer finnas några sändningar från VM man kan se på nätet? Delvis med distansen, men även de andra grenarna? Vore kul att se allt live liksom. :)
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

**knapplån**

Jätteroligt initiativ! :D
Tänkt bara kolla, vet ni om det kommer finnas några sändningar från VM man kan se på nätet? Delvis med distansen, men även de andra grenarna? Vore kul att se allt live liksom. :)

Livesändningar från WEG finns på FEItv:s hemsida feitv.org. Det är betaltv, men bara från alla andra grenar. Distansen kommer de endast att visa high-lights från. Jättetråkigt. Vi är flera som har mailat och efterfrågat distansen, kanske ändrar dom sig om tillräckligt många tjatar tillräckligt mycket?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Tack alla för lyckönskningarna! Det värmer gott.

Jag har heller ingen mer info. Det enda jag vet är att vi kommer att rida med GPS-chips och jag har förstått det så att man ska kunna följa sina ryttare på banan. Förhoppningsvis lägger de upp kartorna så man kan se vart ryttaren befinner sig.

Om jag vet något mer lovar jag uppdatera, i främsta hand på min Facebook sida så kolla in där.

Nu ska jag iväg till stallet.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Think before you talk kan visst vara en bra grej :angel: Har inte kollat exakt vad som går, jag bara förutsatte att det skulle visas åtminstone lite distans...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu har vi äntligen fått info om vart man kan följa loppet! Vi rider med GPS och vi kan följas på www.radderydiskmark.com. Ni måste ha java installerat för att det ska funka.

Maria är startnummer 98 och jag har startnummer 99.

Kolla också i lördagens DN där det ska finnas en artikel om distansen. Jag vet inte om det är i papperstidningen eller webben.

Det är en stor dag imorgon och nu ska jag sova. Inspektionen sker kl 10.10 för oss. 109 hästar stort startfält.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Åh vad kul!! Tack för tipset, vi är nog många som sitter här hemma och uppdaterar oss hur det går!

Lycka till!! Och ha så roligt!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Kolla också i lördagens DN där det ska finnas en artikel om distansen. Jag vet inte om det är i papperstidningen eller webben.

Det är i papperstidningen. DN har genomgång av alla grenarna, vilka som startar och vad vi har för chanser på medalj. Som distansryttare krävs det tydligen bara att kunna läsa kartan och inte köra slut på hästen. :p

Oavsett vad som krävs, stort lycka till idag till både dig och Maria!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag får sitta klistrad vid OS-grenarna istället. Tydligen har jag Eurosport fast jag inte visste om det. :p
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Är det bara min dator som krånglar? Jag kommer varken åt facebook-sidan eller den där GPS-sidan nämligen.

Surt...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Wiieee, nu har starten gått!! Spännande!

Jag kommer åt båda sidorna, men ser ingen uppdatering på GPS-sidan... :(
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag ser inte heller något på GPS-sidan. Har laddat ner Java men ändå är det bara samma förstasida. Någon som vet hur man kommer vidare därifrån?
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp