Bukefalos 28 år!

Westerninriktat gymnasium?

Grålly

Trådstartare
Ja, rubriken. Finns det? Jag vill nämligen gå något slags rid/hästgymnasium, men är inte ett dugg intresserad av den "vanliga" dressyren, utan vill bara rida western. Men det verkar ju inte finnas. Eller?
 
Sv: Westerninriktat gymnasium?

Tror inte att det finns men annars kan du ju läsa ett vanligt program ex. samhäll och ha en specialidrott. I ditt fall westernridningen.
 
Sv: Westerninriktat gymnasium?

Skicka ett mejl till Strömsholm eller Flyinge:D;) De är säkert positiva:D

Nej, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det är så pass vanligt med western så att en gymnasieinrikting skulle funka.
Islandshästgymnasium är ju relativt nytt så westernsporten måste nog växa sig ännu större om det ska hända ngt..
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 843
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp