Bukefalos 28 år!

Westerninriktat gymnasium?

Grålly

Trådstartare
Ja, rubriken. Finns det? Jag vill nämligen gå något slags rid/hästgymnasium, men är inte ett dugg intresserad av den "vanliga" dressyren, utan vill bara rida western. Men det verkar ju inte finnas. Eller?
 
Sv: Westerninriktat gymnasium?

Tror inte att det finns men annars kan du ju läsa ett vanligt program ex. samhäll och ha en specialidrott. I ditt fall westernridningen.
 
Sv: Westerninriktat gymnasium?

Skicka ett mejl till Strömsholm eller Flyinge:D;) De är säkert positiva:D

Nej, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det är så pass vanligt med western så att en gymnasieinrikting skulle funka.
Islandshästgymnasium är ju relativt nytt så westernsporten måste nog växa sig ännu större om det ska hända ngt..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: valy
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 757
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 455
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp