Bukefalos 28 år!

Sv: Whovians?

Kom in i tråden av en slump men ville bara säga tack för att du nämnde pluginet. Nu kan jag äntligen se intervjun med min favoritskådis på BBC :)
 
Sv: Whovians?

Streamen funkade en stund för oss, dock buffrade den rätt ofta, sällskapet ville vänta och se om det blir bättre, nu får vi ingen kontakt :'(
 
Sv: Whovians?

Min har buffrat och hoppat lite fram och tillbaka av sig självt så har nog missat en del. Får se om den när live streamen är över!
 
Sv: Whovians?

Man kan spola tillbaka i livestreamen också! :)

Nu dog det för oss igen men det är ju slut om 5 minuter, vi har kanske hunnit max 40 minuter. Får hoppas ngn är snabb med att ladda upp avsnittet..
 
Sv: Whovians?

Haha ja verkligen! Måste fixa hem det så snabbt som möjligt. Det jag kunnat se har varit kalasbra och det var härligt att se "the tenth doctor" i Tardisen igen! :love:
 
Sv: Whovians?

Fy farao vad bra det var. Älskade varenda minut!
Är bara besviken på att 10 & Rose inte sågs :/ (Även om det eg inte var hon sas.)
 
Sv: Whovians?

kl

Alltså huuur bra var det inte? Så sjukt mäktigt att se doktorerna tillsammans. Inte lika lipigt som jag trodde, dock ännu större äventyr och mer uppbyggnad till julspecialen och nästa säsong. Jag och min sambo kollade även på "The five-ish doctor" som doktor nr 5, 6 och 7 gjorde som en skämtfilm när de inte fick vara med i 50th anniversary-avsnittet. Riktigt rolig, den borde ni se!
 

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas...
Svar
7
· Visningar
497
Senast: MJLee
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: lil-sis
·
Fritid Jag och en kompis ska på en liten tripp till Los Angeles. Vi har även 5 årigt barn med på resan, Så nu behöver jag lite tips. Vad är...
Svar
7
· Visningar
528
Senast: Migo
·
Kultur Sitter och fikar med min pappa 73 år, musiken rullar som vanligt här hemma och jag ska försöka hitta något som passar alla. Hjälp. Vi är...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp