Bukefalos 28 år!

Wielkopolski

Sv: Wielkopolski

Är det Likwod efter Agar?

Är intresserad av polska stammar, och är det han är han lite släkt med mina hästar;) (via Hunnenkönig och Haakon)
 
Sv: Wielkopolski

Vilken tur att jag hittade denna tråd! :idea::idea:

Dottern fick för en månad sen ett 5-årigt Wielkopolskisto som vi alla är jättenöjda med.Snygg att se på,trevlig både i stall & hage,lättlastad,snäll med hovslagare,har bra gångarter & tycker att det är kul med hoppning,kan det bli bättre!!:love:

Har nu pratat med ASVH idag och ska nu skicka in en kopia på hennes pass för att få höra vad hon får för färg på sina papper,vore ju så kul att få visa upp henne för en exteriörbedömning!

Denna dam är efter e.Grafit 411 u.Ori 1519 ue.Czardasz 640

Nån som har adressen till polska "blå basen"? Hon ska ha gått 3-års test där men vi hittar inte dit,vore ju kul att skriva ut hennes protokoll!! ;)
 
Sv: Wielkopolski

Puttar lite!! ;)

Ingen som har koll på den polska "Blå basen"??

Tacksam för alla tips!:bow:
 
Sv: Wielkopolski

Ja det ska det visst göra! :d

Säljaren hittade sidan när hon köpte denna häst för ett år sedan men tyvärr har hon glömt bort vad sidan hette.... :(

Men det roliga i kråksången var att hon hittade hästens 3-års protokoll,skulle varit roligt att hitta denna och fått den översatt till svenska! :bow:

Vi letar vidare och hoppas snart få napp! :banana:
 
Sv: Wielkopolski

Vad roligt det är att läsa allt detta!
Mitt polska sto är en mycket bestämd dam som kan bli extremt fin när hon vill samarbeta med mig :)
Är det jobbigt eller om något är svårt visar hon det tydligt... ;):)
 
Sv: Wielkopolski

Är det Likwod efter Agar?

Är intresserad av polska stammar, och är det han är han lite släkt med mina hästar;) (via Hunnenkönig och Haakon)
min kille är efter Agar=) och har haakon tillbaka! jag vet knappt något om agar och söker som en dåre efter info.
 

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: Shaggy
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 301
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
342
Avel Har ni redan valt hingstar att betäcka med i år? Har ni bokat plats på hingstvisningar? Vilka tror ni, inom er ras, kommer "slå igenom"?
6 7 8
Svar
153
· Visningar
16 355
Senast: Ottisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp